Zielone koktajle na odchudzanie

Kiedy przestajesz mieścić się w ulubione spodnie, to sygnał, że czas zacząć się odchudzać. Jak to zrobić w miarę łagodnej formie, nie katować się dietą oraz postarać się zmienić nieco tryb odżywiania na zdrowszy, nie przechodząc na kilkudniową lub kilkumiesięczną dietę, by później znów powrócić do złych nawyków żywieniowych. Być może wypróbujesz zielone koktajle na odchudzanie, co prawda nie osiągniesz efektu WOW bez zbilansowanej diety jednak zobaczmy dlaczego warto wprowadzić takie koktajle podczas odchudzenia, a także później?

Zobaczmy więc czym są zielone koktajle na odchudzanie i jakie zalety posiada stosowanie ich w swojej codziennej diecie. Zielone koktajle to bogate źródło minerałów, witam oraz błonnika. Zawiera śladowe ilości tłuszczu, a ma w sobie ogromną ilość potrzebnych składników odżywczych. Jeśli odpowiednio go przygotujesz będzie smaczny a przy okazji niesamowicie przydatny twojemu organizmowi.

Prócz tego zielone koktajle w sposób niemal idealny oczyszczają organizm i przyspieszają metabolizm. W takim razie co tak naprawdę możemy użyć, by zrobić zielony koktajl?

Natka pietruszki

Posiada bardzo dużo witaminy C, który jest przeciwutleniaczem. Niemal wszystkie zielone składniki posiadają dużo błonnika więc również tutaj go znajdziemy. Ma bardzo mało kalorii, a bardzo dużo zalet.

Ogórek

Dlaczego warto go dodać do zielonego koktajlu na odchudzanie? Ponieważ głównie składa się z wody, ma bardzo mało kalorii, posiada antyoksydanty, beta- karoten, a także naszą niezbędną witaminę C. Nasz układ trawienny również nam będzie wdzięczny, za wspomagacza w postaci ogórka. Dzięki ogórkom możemy również usunąć nadmiar wody z organizmu.

Seler naciowy

Podczas odchudzania jest naprawdę rewelacyjny. Tutaj znowu może się pochwalić swoim głównym składnikiem czyli wodą, ale także dużą ilością błonnika- pamiętacie w czym pomaga błonnik? Tak! Poprawia pracę jelit i co za tym idzie wspomaga regularne wypróżnianie.

Jarmuż

Również jarmuż jest królem, posiadającym ogromne ilości błonnika. Posiada dużą ilość wapnia oraz witaminę K, A, C.

Szczaw

Także może się pochwalić dużą ilością błonnika. Jego zaletą jest również poprawa perystaltyki jelit, jednak trzeba z nim uważać, ponieważ posiada również nie przyjemne właściwości, które utrudniają przyswajanie takich pierwiastków jak żelazo czy wapń.

Oczywiście można jeszcze dodawać szpinak, sałatę, liście buraków- zielone koktajle to prawdziwa moc możliwości. Również dodatki mogą być różnorodne- pomarańcza, ananas, mango, melon, banan, truskawki. To co lubicie!

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułGrejpfrut na odchudzanie

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here