Archiwum

Archiwum słów kluczowych ‘zapach’

Kwi
16

Perfumy o zapachu… nas samych

W niemieckim departamencie Biologii Ewolucyjnej Instytutu Maxa Plancka w Plön, stworzono właśnie perfumy wzmacniające nasz naturalny zapach. Jak twierdzą naukowcy – dzięki nim łatwiej nam będzie znaleźć swoją drugą połówkę. Czytaj więcej…

, ,

Cze
15

Tajemniczy zapach feromonów

„Przekaźniki podniecenia”, bo tak z greckiego nazywane są feromony, to narzędzie, które coraz bardziej popularyzuje się nie tylko wśród singli. Te, wydzielane przez ludzki organizm, związki zwiększają naszą atrakcyjność o 22,6% – wynika z przeprowadzonych badań. Czytaj więcej…

, , ,

Mar
29

Zapach, co sprzedaje…

Przyjemnie pachnące wnętrze to źródło nie tylko dobrego samopoczucia, ale i bodziec do podejmowania emocjonalnych decyzji. A pod wpływem emocji właśnie wydajemy najwięcej pieniędzy i decydujemy się na rozwiązania niekoniecznie dla nas korzystne… Czytaj więcej…

, , , ,

Sty
11

Aromaterapia w wersji… mobilnej

Coraz większa popularność marketingu zapachowego powoduje, że naukowcy (a za nimi producenci) wciąż wymyślają nowe możliwości dotarcia z aromaterapią do potencjalnego klienta. Czytaj więcej…

, , , ,

Lip
20

Mężczyźni wolą aromat boczku od zapachu niemowlęcia

Do takich wniosków doszli brytyjscy naukowcy z OnePool.com, po tym, jak przepytali 4000 Brytyjczyków o ich preferencje zapachowe oraz rolę, jaką aromaty odgrywają w ich codziennym życiu. Czytaj więcej…

, , , , , ,

Maj
12

Zapach krwii i boczku

Dzisiejszy rynek perfum to morze pomysłów. Produktów jest tak wiele, że aby zwrócić uwagę konsumenta – zapach musi się wyróżniać. Dlatego z każdym dniem powstają nowe, coraz dziwniejsze nuty zapachowe. Czytaj więcej…

, , , , ,

Sty
19

Uwodzić klienta za nos

Jak sprawić, aby klient wstąpił do sklepu po produkt, którego wcale nie zamierzał kupić? Okazuje się, że ogromne reklamy z napisem „przecena” to nie jedyne narzędzia manipulacji konsumentem. Czytaj więcej…

, , , ,

-->

Archive

Posts Tagged ‘zapach’

Kwi
16

Perfumy o zapachu… nas samych

W niemieckim departamencie Biologii Ewolucyjnej Instytutu Maxa Plancka w Plön, stworzono właśnie perfumy wzmacniające nasz naturalny zapach. Jak twierdzą naukowcy – dzięki nim łatwiej nam będzie znaleźć swoją drugą połówkę. Read more…

, ,

Cze
15

Tajemniczy zapach feromonów

„Przekaźniki podniecenia”, bo tak z greckiego nazywane są feromony, to narzędzie, które coraz bardziej popularyzuje się nie tylko wśród singli. Te, wydzielane przez ludzki organizm, związki zwiększają naszą atrakcyjność o 22,6% – wynika z przeprowadzonych badań. Read more…

, , ,

Mar
29

Zapach, co sprzedaje…

Przyjemnie pachnące wnętrze to źródło nie tylko dobrego samopoczucia, ale i bodziec do podejmowania emocjonalnych decyzji. A pod wpływem emocji właśnie wydajemy najwięcej pieniędzy i decydujemy się na rozwiązania niekoniecznie dla nas korzystne… Read more…

, , , ,

Sty
11

Aromaterapia w wersji… mobilnej

Coraz większa popularność marketingu zapachowego powoduje, że naukowcy (a za nimi producenci) wciąż wymyślają nowe możliwości dotarcia z aromaterapią do potencjalnego klienta. Read more…

, , , ,

Lip
20

Mężczyźni wolą aromat boczku od zapachu niemowlęcia

Do takich wniosków doszli brytyjscy naukowcy z OnePool.com, po tym, jak przepytali 4000 Brytyjczyków o ich preferencje zapachowe oraz rolę, jaką aromaty odgrywają w ich codziennym życiu. Read more…

, , , , , ,

Maj
12

Zapach krwii i boczku

Dzisiejszy rynek perfum to morze pomysłów. Produktów jest tak wiele, że aby zwrócić uwagę konsumenta – zapach musi się wyróżniać. Dlatego z każdym dniem powstają nowe, coraz dziwniejsze nuty zapachowe. Read more…

, , , , ,

Sty
19

Uwodzić klienta za nos

Jak sprawić, aby klient wstąpił do sklepu po produkt, którego wcale nie zamierzał kupić? Okazuje się, że ogromne reklamy z napisem „przecena” to nie jedyne narzędzia manipulacji konsumentem. Read more…

, , , ,