Archiwum

Archiwum słów kluczowych ‘telesprzedaż’

Kwi
04

Voice Contact Center: Branża finansowa coraz częściej korzysta z call center

Banki i instytucje ubezpieczeniowe w coraz szerszym zakresie posiłkują się wsparciem zewnętrznych call center. Czytaj więcej…

, ,

Lis
16

Nie taki telemarketer straszny

Około 100 nagrywanych rozmów dziennie, z gburami, wesołkami, złośnikami i mądralami lub takimi, którzy zostali „złapani” gdzieś w trudnej sytuacji podczas jazdy samochodem w deszczu, w środku kłótni z dzieckiem czy zwyczajnie w dzień, w którym boli głowa lub żołądek – przed takim rozmowami – „wyzwaniami” stają codziennie wszyscy konsultanci call i contact center w całym kraju. Czytaj więcej…

, , ,

Wrz
30

Zmotywowany konsultant sprzedaje lepiej

Ciągłe zmiany kampanii, ofert, presja nagrywania każdej rozmowy, odpowiedzialność, a także wynagrodzenie często uzależnione od wyniku – bez dodatkowego motywowania i stworzenia czegoś „specjalnego” ciężko byłoby utrzymać pracowników. Czytaj więcej…

, , , ,

Sie
23

Telmon w najnowszym Magazynie Outsourcing&More

Najnowszy numer Magazynu „Outsourcing&More” wymienia w opublikowanym raporcie „Outsourcing procesów biznesowych w Łodzi” Telmon jako jedną z firm odpowiedzialnych za dynamiczny wzrost rozwoju branży outsourcingowej w tym regionie. Czytaj więcej…

, , , , , ,

-->

Archive

Posts Tagged ‘telesprzedaż’

Kwi
04

Voice Contact Center: Branża finansowa coraz częściej korzysta z call center

Banki i instytucje ubezpieczeniowe w coraz szerszym zakresie posiłkują się wsparciem zewnętrznych call center. Read more…

, ,

Lis
16

Nie taki telemarketer straszny

Około 100 nagrywanych rozmów dziennie, z gburami, wesołkami, złośnikami i mądralami lub takimi, którzy zostali „złapani” gdzieś w trudnej sytuacji podczas jazdy samochodem w deszczu, w środku kłótni z dzieckiem czy zwyczajnie w dzień, w którym boli głowa lub żołądek – przed takim rozmowami – „wyzwaniami” stają codziennie wszyscy konsultanci call i contact center w całym kraju. Read more…

, , ,

Wrz
30

Zmotywowany konsultant sprzedaje lepiej

Ciągłe zmiany kampanii, ofert, presja nagrywania każdej rozmowy, odpowiedzialność, a także wynagrodzenie często uzależnione od wyniku – bez dodatkowego motywowania i stworzenia czegoś „specjalnego” ciężko byłoby utrzymać pracowników. Read more…

, , , ,

Sie
23

Telmon w najnowszym Magazynie Outsourcing&More

Najnowszy numer Magazynu „Outsourcing&More” wymienia w opublikowanym raporcie „Outsourcing procesów biznesowych w Łodzi” Telmon jako jedną z firm odpowiedzialnych za dynamiczny wzrost rozwoju branży outsourcingowej w tym regionie. Read more…

, , , , , ,