Archiwum

Archiwum słów kluczowych ‘telemarketing’

Cze
12

Praca w call center – stracony czas czy trampolina do kariery?

O tym jak trudna, niewdzięczna, niedoceniana i słabo opłacana jest praca telemarketera napisano już chyba wszystko. Czytaj więcej…

, ,

Lip
05

Efektywna sprzedaż przez telefon w segmencie B2B?

Nierzadko w firmach kierujących swoją ofertę do klientów biznesowych pracownicy działu handlowego codziennie obdzwaniają dziesiątki kontaktów z bazy, umawiają spotkania i zamykają transakcje. Czytaj więcej…

, , ,

Lut
14

Jakość jest najważniejsza. Telmon rozszerza zakres działań Działu Monitoringu i Jakości Rozmów

Dział Monitoringu i Jakości Rozmów istnieje w Telmon od października 2012 roku. Nowa komórka organizacyjna rozpoczęła swoje działania od bieżących odsłuchów przeprowadzanych rozmów i kontroli profesjonalizmu rozmów, dziś poświęca również dużo uwagi indywidualnej pracy z konsultantami oraz szkoleniom nowych pracowników. Czytaj więcej…

,

Lis
16

Nie taki telemarketer straszny

Około 100 nagrywanych rozmów dziennie, z gburami, wesołkami, złośnikami i mądralami lub takimi, którzy zostali „złapani” gdzieś w trudnej sytuacji podczas jazdy samochodem w deszczu, w środku kłótni z dzieckiem czy zwyczajnie w dzień, w którym boli głowa lub żołądek – przed takim rozmowami – „wyzwaniami” stają codziennie wszyscy konsultanci call i contact center w całym kraju. Czytaj więcej…

, , ,

Wrz
30

Zmotywowany konsultant sprzedaje lepiej

Ciągłe zmiany kampanii, ofert, presja nagrywania każdej rozmowy, odpowiedzialność, a także wynagrodzenie często uzależnione od wyniku – bez dodatkowego motywowania i stworzenia czegoś „specjalnego” ciężko byłoby utrzymać pracowników. Czytaj więcej…

, , , ,

Sie
23

Telmon w najnowszym Magazynie Outsourcing&More

Najnowszy numer Magazynu „Outsourcing&More” wymienia w opublikowanym raporcie „Outsourcing procesów biznesowych w Łodzi” Telmon jako jedną z firm odpowiedzialnych za dynamiczny wzrost rozwoju branży outsourcingowej w tym regionie. Czytaj więcej…

, , , , , ,

-->

Archive

Posts Tagged ‘telemarketing’

Cze
12

Praca w call center – stracony czas czy trampolina do kariery?

O tym jak trudna, niewdzięczna, niedoceniana i słabo opłacana jest praca telemarketera napisano już chyba wszystko. Read more…

, ,

Lip
05

Efektywna sprzedaż przez telefon w segmencie B2B?

Nierzadko w firmach kierujących swoją ofertę do klientów biznesowych pracownicy działu handlowego codziennie obdzwaniają dziesiątki kontaktów z bazy, umawiają spotkania i zamykają transakcje. Read more…

, , ,

Lut
14

Jakość jest najważniejsza. Telmon rozszerza zakres działań Działu Monitoringu i Jakości Rozmów

Dział Monitoringu i Jakości Rozmów istnieje w Telmon od października 2012 roku. Nowa komórka organizacyjna rozpoczęła swoje działania od bieżących odsłuchów przeprowadzanych rozmów i kontroli profesjonalizmu rozmów, dziś poświęca również dużo uwagi indywidualnej pracy z konsultantami oraz szkoleniom nowych pracowników. Read more…

,

Lis
16

Nie taki telemarketer straszny

Około 100 nagrywanych rozmów dziennie, z gburami, wesołkami, złośnikami i mądralami lub takimi, którzy zostali „złapani” gdzieś w trudnej sytuacji podczas jazdy samochodem w deszczu, w środku kłótni z dzieckiem czy zwyczajnie w dzień, w którym boli głowa lub żołądek – przed takim rozmowami – „wyzwaniami” stają codziennie wszyscy konsultanci call i contact center w całym kraju. Read more…

, , ,

Wrz
30

Zmotywowany konsultant sprzedaje lepiej

Ciągłe zmiany kampanii, ofert, presja nagrywania każdej rozmowy, odpowiedzialność, a także wynagrodzenie często uzależnione od wyniku – bez dodatkowego motywowania i stworzenia czegoś „specjalnego” ciężko byłoby utrzymać pracowników. Read more…

, , , ,

Sie
23

Telmon w najnowszym Magazynie Outsourcing&More

Najnowszy numer Magazynu „Outsourcing&More” wymienia w opublikowanym raporcie „Outsourcing procesów biznesowych w Łodzi” Telmon jako jedną z firm odpowiedzialnych za dynamiczny wzrost rozwoju branży outsourcingowej w tym regionie. Read more…

, , , , , ,