Archiwum

Archiwum słów kluczowych ‘sieci własne’

Lut
17

Kolporter planuje rozwój ilościowy sieci i wzrosty sprzedaży

Rozmowa z Mateuszem Wiśniewskim, wiceprezesem Kolportera S.A., odpowiedzialnym za rozwój własnych sieci handlowych spółki. Czytaj więcej…

, , , , ,

Mar
31

Oreo i Clara Veritas promowane w sieciach Kolportera

W dwóch sieciach własnych Kolportera – salonikach prasowych i salonach Top-Press – przez cały kwiecień br. będzie trwała akcja promująca ciasteczka Oreo oraz kredki kosmetyczne Clara Veritas. Czytaj więcej…

, , , , , , , , , ,

Mar
24

Napoje dla kibiców od Kolportera

Kolporter jest jednym z czołowych w Polsce dystrybutorów napojów energetycznych i izotonicznych dla klubów sportowych. Tylko w ubiegłym roku sprzedano ponad milion puszek dostarczonego przez Kolportera napoju energetycznego Energia Lecha. Czytaj więcej…

, , , , ,

Lut
24

Kolporter rozwija własną sieć sprzedaży

Kolporter zapowiada, że do końca grudnia 2011 r. uruchomi co najmniej 60 nowych saloników prasowych i 60 salonów Top-Press. Koncepcja sklepów Dobry Wybór będzie udoskonalana. Czytaj więcej…

, , , , , , , , ,

-->

Archive

Posts Tagged ‘sieci własne’

Lut
17

Kolporter planuje rozwój ilościowy sieci i wzrosty sprzedaży

Rozmowa z Mateuszem Wiśniewskim, wiceprezesem Kolportera S.A., odpowiedzialnym za rozwój własnych sieci handlowych spółki. Read more…

, , , , ,

Mar
31

Oreo i Clara Veritas promowane w sieciach Kolportera

W dwóch sieciach własnych Kolportera – salonikach prasowych i salonach Top-Press – przez cały kwiecień br. będzie trwała akcja promująca ciasteczka Oreo oraz kredki kosmetyczne Clara Veritas. Read more…

, , , , , , , , , ,

Mar
24

Napoje dla kibiców od Kolportera

Kolporter jest jednym z czołowych w Polsce dystrybutorów napojów energetycznych i izotonicznych dla klubów sportowych. Tylko w ubiegłym roku sprzedano ponad milion puszek dostarczonego przez Kolportera napoju energetycznego Energia Lecha. Read more…

, , , , ,

Lut
24

Kolporter rozwija własną sieć sprzedaży

Kolporter zapowiada, że do końca grudnia 2011 r. uruchomi co najmniej 60 nowych saloników prasowych i 60 salonów Top-Press. Koncepcja sklepów Dobry Wybór będzie udoskonalana. Read more…

, , , , , , , , ,