Archiwum

Archiwum słów kluczowych ‘PR’

Lut
26

Śnieżka kolejny rok z Red Pen

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. przedłużyła o kolejny rok umowę z wchodzącą w skład grupy marketingowej Aveex.com, agencją Red Pen Public Relations. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations firmy.

Czytaj więcej…

, , , , , ,

Maj
24

Szkolenie zakończone

Szkolenie Warszawskiej Grupy Doradców PR okiem jednej z uczestniczek, a zarazem laureatki w konkursie „Mazowsze nadaje na jednej fali”.

Czytaj więcej…

, , , ,

Maj
23

PRaktykuj za granicą – 31 maja finał konkursu

Znamy już nazwiska finalistów IX edycji „PRaktykuj za granicą”. Do decydującego etapu konkursu zakwalifikowało się siedmioro studentów, którzy przedstawili najciekawsze pomysły na strategię komunikacji dla fundacji ITAKA. Trójka najlepszych wygra staże w Londynie i Brukseli w prestiżowych agencjach PR Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller i LEWIS PR. Czytaj więcej…

, , , , ,

Kwi
30

Montrilo z liderem e-marketingu

W marcu br. agencja komunikacji zintegrowanej Montrilo podjęła współpracę z liderem polskiego rynku e-mail marketingu Grupą SARE S.A. Czytaj więcej…

, ,

Kwi
24

ZDM – „Pokaz udzielania pierwszej pomocy”

W najbliższy czwartek- 26.04.2012 w Warszawie na PLACU MDM odbędzie się „Pokaz udzielania pierwszej pomocy” organizowany przez „Zarząd Dróg Miejskich”. Czytaj więcej…

,

Mar
12

Ostatnia szansa na praktyki za granicą

Studenci, którzy chcą w wakacje pojechać do Londynu i Brukseli na praktyki w agencjach PR-owych, nie mają już wiele czasu. Tylko do końca marca Czytaj więcej…

, , , , , , ,

Lut
26

Udany debiut agencji Idea PR

Pod koniec minionego roku w Warszawie powstała nowa agencja public relations – Idea PR. Jej założycielkami są Julita Pastuszka oraz Katarzyna Engel. Czytaj więcej…

, , , , , , ,

Wrz
13

Co zrobić, aby klient nie odszedł?

W warunkach dużej konkurencji na rynku zdobycie i utrzymanie klienta jest szczególnie trudne. Jednym z mechanizmów wspomagających proces jego pozyskania i zatrzymania jest program lojalnościowy. Tylko dobrze opracowany i starannie realizowany program przynosi pożądane efekty. Czytaj więcej…

, , , ,

-->

Archive

Posts Tagged ‘PR’

Lut
26

Śnieżka kolejny rok z Red Pen

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. przedłużyła o kolejny rok umowę z wchodzącą w skład grupy marketingowej Aveex.com, agencją Red Pen Public Relations. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations firmy.

Read more…

, , , , , ,

Maj
24

Szkolenie zakończone

Szkolenie Warszawskiej Grupy Doradców PR okiem jednej z uczestniczek, a zarazem laureatki w konkursie „Mazowsze nadaje na jednej fali”.

Read more…

, , , ,

Maj
23

PRaktykuj za granicą – 31 maja finał konkursu

Znamy już nazwiska finalistów IX edycji „PRaktykuj za granicą”. Do decydującego etapu konkursu zakwalifikowało się siedmioro studentów, którzy przedstawili najciekawsze pomysły na strategię komunikacji dla fundacji ITAKA. Trójka najlepszych wygra staże w Londynie i Brukseli w prestiżowych agencjach PR Fleishman-Hillard, Burson-Marsteller i LEWIS PR. Read more…

, , , , ,

Kwi
30

Montrilo z liderem e-marketingu

W marcu br. agencja komunikacji zintegrowanej Montrilo podjęła współpracę z liderem polskiego rynku e-mail marketingu Grupą SARE S.A. Read more…

, ,

Kwi
24

ZDM – „Pokaz udzielania pierwszej pomocy”

W najbliższy czwartek- 26.04.2012 w Warszawie na PLACU MDM odbędzie się „Pokaz udzielania pierwszej pomocy” organizowany przez „Zarząd Dróg Miejskich”. Read more…

,

Mar
12

Ostatnia szansa na praktyki za granicą

Studenci, którzy chcą w wakacje pojechać do Londynu i Brukseli na praktyki w agencjach PR-owych, nie mają już wiele czasu. Tylko do końca marca Read more…

, , , , , , ,

Lut
26

Udany debiut agencji Idea PR

Pod koniec minionego roku w Warszawie powstała nowa agencja public relations – Idea PR. Jej założycielkami są Julita Pastuszka oraz Katarzyna Engel. Read more…

, , , , , , ,

Wrz
13

Co zrobić, aby klient nie odszedł?

W warunkach dużej konkurencji na rynku zdobycie i utrzymanie klienta jest szczególnie trudne. Jednym z mechanizmów wspomagających proces jego pozyskania i zatrzymania jest program lojalnościowy. Tylko dobrze opracowany i starannie realizowany program przynosi pożądane efekty. Read more…

, , , ,