Archiwum

Archiwum słów kluczowych ‘obsługa klienta’

Sie
27

Divante wdrożyło nową platformę CDP.pl

Spółka Divante, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach dla e-commerce, odpowiada za budowę nowej odsłony serwisu CDP.pl, poprzednio należącego do grupy kapitałowej CD PROJEKT. Czytaj więcej…

, , ,

Lis
08

Voice Contact Center obsługuje Centrum Telefoniczne Pacjenta Grupy Euromedic

Voice Contact Center należący do Grupy OEX – jednego z największych podmiotów na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, oferującego m.in. usługi z zakresu contact center – rozpoczyna współpracę z Grupą Euromedic. Czytaj więcej…

,

Sie
21

Klienci pozytywnie ocenili jakość usług i produktów oferowanych przez itelligence

itelligence sp. z o.o. – złoty partner SAP i dostawca usług outsourcingu IT – po raz kolejny poddała pod ocenę klientów jakość świadczonych usług. Badanie zostało przeprowadzone na przełomie czerwca i lipca br. przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, Czytaj więcej…

, , , , , ,

Kwi
25

Voice Contact Center dla Amber Energia

Od kwietnia 2013 roku Voice Contact Center – specjalizujący się w usługach call i contact center – zwiększył zakres obsługi telefonicznej przedstawicieli handlowych Amber Energia. Spółka z Grupy Outsourcing Experts odpowiada za umawianie spotkań handlowych, weryfikację ich pracy oraz badanie satysfakcji klientów korzystających z infolinii. Czytaj więcej…

, , ,

Mar
06

Nie bójmy się nagrywania rozmów

Podczas kontaktu z telefonicznym biurem obsługi klienta standardem stało się już pytanie czy zgadzamy się na nagrywanie rozmowy w trosce o jakość obsługi klienta. Teraz firmy chcą iść krok dalej. Czy zapowiadana przez jeden z banków rejestracja audio-wideo zapisu pracy doradców to powód do niepokoju? Czytaj więcej…

, , ,

Lut
08

Wyniki finansowe Interactive Intelligence za rok 2012: ponad 100% wzrost zamówień w chmurze

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań w zakresie biznesowej komunikacji IP, ogłosiła wyniki finansowe czwartego kwartału oraz całego roku 2012. Czytaj więcej…

, ,

Lip
15

Call center z ludzką twarzą

XXI wiek to czas panoszących się technologii, które są wszędzie i mają służyć usprawnianiu każdej możliwej sfery życia. Mamy telefony, komputery, Internet w komórkach, dostęp do kont bankowych 24 godziny na dobę, a w firmach skomplikowane systemy informatyczne, wspierające zarządzanie ludźmi i procesami biznesowymi. Czytaj więcej…

, , ,

Cze
06

Interactive Intelligence wprowadza nowe rozwiązanie do obsługi klientów mobilnych

Interactive Intelligence Group Inc., globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, udostępnia nowe oprogramowanie, które pozwala przedsiębiorstwom i centrom kontaktowym szybko wdrażać aplikacje do obsługi klientów w wielu mobilnych urządzeniach, systemach operacyjnych i serwisach społecznościowych. Czytaj więcej…

, ,

-->

Archive

Posts Tagged ‘obsługa klienta’

Sie
27

Divante wdrożyło nową platformę CDP.pl

Spółka Divante, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach dla e-commerce, odpowiada za budowę nowej odsłony serwisu CDP.pl, poprzednio należącego do grupy kapitałowej CD PROJEKT. Read more…

, , ,

Lis
08

Voice Contact Center obsługuje Centrum Telefoniczne Pacjenta Grupy Euromedic

Voice Contact Center należący do Grupy OEX – jednego z największych podmiotów na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, oferującego m.in. usługi z zakresu contact center – rozpoczyna współpracę z Grupą Euromedic. Read more…

,

Sie
21

Klienci pozytywnie ocenili jakość usług i produktów oferowanych przez itelligence

itelligence sp. z o.o. – złoty partner SAP i dostawca usług outsourcingu IT – po raz kolejny poddała pod ocenę klientów jakość świadczonych usług. Badanie zostało przeprowadzone na przełomie czerwca i lipca br. przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, Read more…

, , , , , ,

Kwi
25

Voice Contact Center dla Amber Energia

Od kwietnia 2013 roku Voice Contact Center – specjalizujący się w usługach call i contact center – zwiększył zakres obsługi telefonicznej przedstawicieli handlowych Amber Energia. Spółka z Grupy Outsourcing Experts odpowiada za umawianie spotkań handlowych, weryfikację ich pracy oraz badanie satysfakcji klientów korzystających z infolinii. Read more…

, , ,

Mar
06

Nie bójmy się nagrywania rozmów

Podczas kontaktu z telefonicznym biurem obsługi klienta standardem stało się już pytanie czy zgadzamy się na nagrywanie rozmowy w trosce o jakość obsługi klienta. Teraz firmy chcą iść krok dalej. Czy zapowiadana przez jeden z banków rejestracja audio-wideo zapisu pracy doradców to powód do niepokoju? Read more…

, , ,

Lut
08

Wyniki finansowe Interactive Intelligence za rok 2012: ponad 100% wzrost zamówień w chmurze

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań w zakresie biznesowej komunikacji IP, ogłosiła wyniki finansowe czwartego kwartału oraz całego roku 2012. Read more…

, ,

Lip
15

Call center z ludzką twarzą

XXI wiek to czas panoszących się technologii, które są wszędzie i mają służyć usprawnianiu każdej możliwej sfery życia. Mamy telefony, komputery, Internet w komórkach, dostęp do kont bankowych 24 godziny na dobę, a w firmach skomplikowane systemy informatyczne, wspierające zarządzanie ludźmi i procesami biznesowymi. Read more…

, , ,

Cze
06

Interactive Intelligence wprowadza nowe rozwiązanie do obsługi klientów mobilnych

Interactive Intelligence Group Inc., globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, udostępnia nowe oprogramowanie, które pozwala przedsiębiorstwom i centrom kontaktowym szybko wdrażać aplikacje do obsługi klientów w wielu mobilnych urządzeniach, systemach operacyjnych i serwisach społecznościowych. Read more…

, ,