Archiwum
Archiwum słów kluczowych ‘obsługa klienta’
Sie
27
Spółka Divante, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach dla e-commerce, odpowiada za budowę nowej odsłony serwisu CDP.pl, poprzednio należącego do grupy kapitałowej CD PROJEKT. Czytaj więcej…
Lis
08
Voice Contact Center należący do Grupy OEX – jednego z największych podmiotów na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, oferującego m.in. usługi z zakresu contact center – rozpoczyna współpracę z Grupą Euromedic. Czytaj więcej…
Sie
21
itelligence sp. z o.o. – złoty partner SAP i dostawca usług outsourcingu IT – po raz kolejny poddała pod ocenę klientów jakość świadczonych usług. Badanie zostało przeprowadzone na przełomie czerwca i lipca br. przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, Czytaj więcej…
Kwi
25
Od kwietnia 2013 roku Voice Contact Center – specjalizujący się w usługach call i contact center – zwiększył zakres obsługi telefonicznej przedstawicieli handlowych Amber Energia. Spółka z Grupy Outsourcing Experts odpowiada za umawianie spotkań handlowych, weryfikację ich pracy oraz badanie satysfakcji klientów korzystających z infolinii. Czytaj więcej…
Mar
06
Podczas kontaktu z telefonicznym biurem obsługi klienta standardem stało się już pytanie czy zgadzamy się na nagrywanie rozmowy w trosce o jakość obsługi klienta. Teraz firmy chcą iść krok dalej. Czy zapowiadana przez jeden z banków rejestracja audio-wideo zapisu pracy doradców to powód do niepokoju? Czytaj więcej…
Lut
08
Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań w zakresie biznesowej komunikacji IP, ogłosiła wyniki finansowe czwartego kwartału oraz całego roku 2012. Czytaj więcej…
Lip
15
XXI wiek to czas panoszących się technologii, które są wszędzie i mają służyć usprawnianiu każdej możliwej sfery życia. Mamy telefony, komputery, Internet w komórkach, dostęp do kont bankowych 24 godziny na dobę, a w firmach skomplikowane systemy informatyczne, wspierające zarządzanie ludźmi i procesami biznesowymi. Czytaj więcej…
Cze
06
Interactive Intelligence Group Inc., globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, udostępnia nowe oprogramowanie, które pozwala przedsiębiorstwom i centrom kontaktowym szybko wdrażać aplikacje do obsługi klientów w wielu mobilnych urządzeniach, systemach operacyjnych i serwisach społecznościowych. Czytaj więcej…