Archiwum

Archiwum słów kluczowych ‘identyfikacja wizualna’

Paź
14

Grupa OEX zrealizowała projekt dla Centrum Finansów Aviva

Grupa OEX – jeden z największych podmiotów na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, oferujący m.in. rozwiązania z zakresu identyfikacji wizualnej Czytaj więcej…

, ,

Maj
21

Grupa OEX realizuje projekt rebrandingu Continental

Grupa OEX – działająca na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce i oferująca m.in. rozwiązania z zakresu identyfikacji wizualnej i rebrandingu – odpowiada za oznakowanie centrali i punktów serwisowych firmy Continental. Czytaj więcej…

, ,

Kwi
25

Galposter członkiem Polsko Brytyjskiej Izby Handlowej

Galposter – spółka z Grupy OEX, oferująca usługi z zakresu identyfikacji wizualnej i rebrandingu – dołączyła do grona członków British Polish Chamber of Commerce (BPCoC). Czytaj więcej…

,

Wrz
03

Galposter odpowiedzialny za rebranding DnB Nord

Galposter – spółka z Grupy Outsourcing Experts, specjalizująca się w procesach zmiany identyfikacji wizualnej – współpracuje z Bankiem DnB NORD Polska przy jego rebrandingu.<more> Czytaj więcej…

, , ,

Cze
18

1/3 firm decyduje się na rebranding

W okresie ostatnich 5 lat więcej niż 1/3 przedsiębiorstw zdecydowała się na rebranding – takie wnioski płyną z tegorocznego badania rynku usług outsourcingowych przeprowadzonego przez IPSOS na zlecenie Grupy OEX . Czytaj więcej…

, ,

Maj
07

Galposter oznakuje BZ WBK

Galposter – spółka z Grupy Outsourcing Experts, specjalizująca się w obsłudze procesów identyfikacyjnych i rebrandingowych – zrealizuje projekt oznakowania zewnętrznego 150 placówek Banku Zachodniego WBK. Czytaj więcej…

, ,

Kwi
23

Branding w edukacji – „bo uczeń to nasz pan”

Spora część LO, gimnazjów czy podstawówek nie posiada żadnego systemu identyfikacji wizualnej, sprowadzając znak rozpoznawczy szkoły do portretu jej patrona. Dlaczego szkoły nie inwestują w systemy identyfikacji wizualnej? Jakie korzyści niesie za sobą kompleksowy SIW dla placówki edukacyjnej? Dlaczego już wkrótce będzie on niezbędny w każdej szkole?

„Chęć stworzenia atrakcyjnego wizerunku placówki edukacyjnej dotarła już do szkół średnich.” – opowiada Michał Zych, Dyrektor Zarządzający i współwłaściciel agencji kreatywnej Brandglow z Opola, która wykonała refreshing wizerunku dla miejscowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr II. „Coraz częściej szkoły typu LO czy technika zdają sobie sprawę z tego, że strategiczne podejście do budowania odpowiedniego wizerunku, połączone z odpowiednimi działaniami marketingowymi i PR to dla nich być albo nie być.”

„Chcieliśmy, aby nowy wizerunek pokazywał, ze szkoła jest otwarta na ludzi, którzy mają pomysł na siebie, a nawet jeśli go nie mają, na pewno znajdą go, stając się jej uczniem” – kontynuuje Marcin Gajos – Głównym elementem wizerunkowym stała się rzymska cyfra II. Przedstawiliśmy ją w takiej formie, że w połączeniu z wizerunkiem twarzy, symbolizujących różniących się od siebie uczniów, uzyskaliśmy buzie zadowolonych ludzi.”

Tworzenie brandu szkoły powinno jednak uwzględniać zarówno emocje uczniów, jak i ich rodziców, którzy często mają ogromny wpływ na wybór placówki. „Dlatego z jednej strony dobrze projektować markę otwartą, łamiącą bariery i kreatywną, z drugiej dającą poczucie bezpieczeństwa, rozwojową i innowacyjną. Marka wyrażająca takie emocje będzie z pewnością edukacyjną marką przyszłości.”- dodaje Zych.

Dodatkowe informacje:
Brandglow to studio kreatywne, oferujące kompleksowe usługi w zakresie brandingu i komunikacji wizualnej. Rozwiązania z zakresu projektowania graficznego, oferowane przez firmę, są połączeniem nowoczesnego dizajnu z niezbędną funkcjonalnością. Dotychczasowi klienci Brandglow: Zott Polska, Biuro Promocji Miasta Wrocławia, Samsung, Sorso, Wrocławski Park Wodny S.A., AB Finance, Uniwersytet Wrocławski, Biuro Promocji Miasta Opola, ZAK S.A.

Brand Glow
www.brandglow.pl
45-131 Opole
ul. Cygana 4

, , , , , ,

Kwi
20

Logo to nie wszystko

Potrzeba posiadania systemu identyfikacji wizualnej wśród zarządzających polskimi firmami często sprowadza się do zlecenia zaprojektowania lub odświeżenia logo. Tymczasem różnica między prostym projektem logo, a kompleksowo opracowaną linią wizerunkową jest ogromna. Czytaj więcej…

, , , ,

-->

Archive

Posts Tagged ‘identyfikacja wizualna’

Paź
14

Grupa OEX zrealizowała projekt dla Centrum Finansów Aviva

Grupa OEX – jeden z największych podmiotów na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, oferujący m.in. rozwiązania z zakresu identyfikacji wizualnej Read more…

, ,

Maj
21

Grupa OEX realizuje projekt rebrandingu Continental

Grupa OEX – działająca na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce i oferująca m.in. rozwiązania z zakresu identyfikacji wizualnej i rebrandingu – odpowiada za oznakowanie centrali i punktów serwisowych firmy Continental. Read more…

, ,

Kwi
25

Galposter członkiem Polsko Brytyjskiej Izby Handlowej

Galposter – spółka z Grupy OEX, oferująca usługi z zakresu identyfikacji wizualnej i rebrandingu – dołączyła do grona członków British Polish Chamber of Commerce (BPCoC). Read more…

,

Wrz
03

Galposter odpowiedzialny za rebranding DnB Nord

Galposter – spółka z Grupy Outsourcing Experts, specjalizująca się w procesach zmiany identyfikacji wizualnej – współpracuje z Bankiem DnB NORD Polska przy jego rebrandingu.<more> Read more…

, , ,

Cze
18

1/3 firm decyduje się na rebranding

W okresie ostatnich 5 lat więcej niż 1/3 przedsiębiorstw zdecydowała się na rebranding – takie wnioski płyną z tegorocznego badania rynku usług outsourcingowych przeprowadzonego przez IPSOS na zlecenie Grupy OEX . Read more…

, ,

Maj
07

Galposter oznakuje BZ WBK

Galposter – spółka z Grupy Outsourcing Experts, specjalizująca się w obsłudze procesów identyfikacyjnych i rebrandingowych – zrealizuje projekt oznakowania zewnętrznego 150 placówek Banku Zachodniego WBK. Read more…

, ,

Kwi
23

Branding w edukacji – „bo uczeń to nasz pan”

Spora część LO, gimnazjów czy podstawówek nie posiada żadnego systemu identyfikacji wizualnej, sprowadzając znak rozpoznawczy szkoły do portretu jej patrona. Dlaczego szkoły nie inwestują w systemy identyfikacji wizualnej? Jakie korzyści niesie za sobą kompleksowy SIW dla placówki edukacyjnej? Dlaczego już wkrótce będzie on niezbędny w każdej szkole?

„Chęć stworzenia atrakcyjnego wizerunku placówki edukacyjnej dotarła już do szkół średnich.” – opowiada Michał Zych, Dyrektor Zarządzający i współwłaściciel agencji kreatywnej Brandglow z Opola, która wykonała refreshing wizerunku dla miejscowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr II. „Coraz częściej szkoły typu LO czy technika zdają sobie sprawę z tego, że strategiczne podejście do budowania odpowiedniego wizerunku, połączone z odpowiednimi działaniami marketingowymi i PR to dla nich być albo nie być.”

„Chcieliśmy, aby nowy wizerunek pokazywał, ze szkoła jest otwarta na ludzi, którzy mają pomysł na siebie, a nawet jeśli go nie mają, na pewno znajdą go, stając się jej uczniem” – kontynuuje Marcin Gajos – Głównym elementem wizerunkowym stała się rzymska cyfra II. Przedstawiliśmy ją w takiej formie, że w połączeniu z wizerunkiem twarzy, symbolizujących różniących się od siebie uczniów, uzyskaliśmy buzie zadowolonych ludzi.”

Tworzenie brandu szkoły powinno jednak uwzględniać zarówno emocje uczniów, jak i ich rodziców, którzy często mają ogromny wpływ na wybór placówki. „Dlatego z jednej strony dobrze projektować markę otwartą, łamiącą bariery i kreatywną, z drugiej dającą poczucie bezpieczeństwa, rozwojową i innowacyjną. Marka wyrażająca takie emocje będzie z pewnością edukacyjną marką przyszłości.”- dodaje Zych.

Dodatkowe informacje:
Brandglow to studio kreatywne, oferujące kompleksowe usługi w zakresie brandingu i komunikacji wizualnej. Rozwiązania z zakresu projektowania graficznego, oferowane przez firmę, są połączeniem nowoczesnego dizajnu z niezbędną funkcjonalnością. Dotychczasowi klienci Brandglow: Zott Polska, Biuro Promocji Miasta Wrocławia, Samsung, Sorso, Wrocławski Park Wodny S.A., AB Finance, Uniwersytet Wrocławski, Biuro Promocji Miasta Opola, ZAK S.A.

Brand Glow
www.brandglow.pl
45-131 Opole
ul. Cygana 4

, , , , , ,

Kwi
20

Logo to nie wszystko

Potrzeba posiadania systemu identyfikacji wizualnej wśród zarządzających polskimi firmami często sprowadza się do zlecenia zaprojektowania lub odświeżenia logo. Tymczasem różnica między prostym projektem logo, a kompleksowo opracowaną linią wizerunkową jest ogromna. Read more…

, , , ,