Archiwum

Archiwum słów kluczowych ‘feromony’

Lip
13

Zapachy emocji

Po wprowadzeniu zakazu palenia w miejscach publicznych, właściciele klubów, pubów i restauracji szukają nowych sposobów na dotarcie do klienta. Czy rozpylane tam zapachy mogą zwiększyć sprzedaż alkoholu i przyciągnąć więcej gości? Czytaj więcej…

, , , ,

Cze
15

Letnie wybory Polaków

Nadchodzące lato to nie tylko okazja do odpoczynku i uzyskania pięknej opalenizny, ale też statystycznie większa szansa (i ryzyko) na przeżycie gorącego wakacyjnego romansu. Czy jesteśmy na to gotowi? Czytaj więcej…

, , , , ,

Maj
12

Zapach krwii i boczku

Dzisiejszy rynek perfum to morze pomysłów. Produktów jest tak wiele, że aby zwrócić uwagę konsumenta – zapach musi się wyróżniać. Dlatego z każdym dniem powstają nowe, coraz dziwniejsze nuty zapachowe. Czytaj więcej…

, , , , ,

Kwi
28

Majówka 2011 – co ze sobą zabrać?

Czekaliśmy na nią od sylwestra. Kiedy po długich zimowych miesiącach, wreszcie się zbliża, warto wykorzystać ją w stu procentach. Gdzie? To pewnie już wiemy, dlatego podpowiadamy, co ze sobą zabrać na zasłużony majowy odpoczynek. Czytaj więcej…

, , , , ,

Kwi
18

Jak rozpocząć sezon letni?

Czy promienie słoneczne mogą zapobiegać próchnicy, a pocenie się przyciągać partnera i zwiększać libido? Wraz z nadejściem wiosny przyglądamy się zmianom, jakie co roku zachodzą w naszym organizmie. Czytaj więcej…

, , , , ,

Mar
07

Kobiety są z Wenus… czyli „jak się porozumieć”?

Przy okazji Dnia Kobiet zastanawiamy się, z czego wynikają różnice płci w postrzeganiu seksu, prowadzeniu samochodu czy znaczeniu rocznic waszego związku? Czytaj więcej…

, , , ,

Lut
10

O walentynkach słów kilka…

Masz już pomysł, jak spędzisz tegoroczne walentynki? Czy będzie to kolejny dzień, w którym „należy” kupić wylewające się z półek czekoladki – serduszka, pluszową maskotkę albo czerwoną różę, czy po prostu okazja do pobycia razem? Czytaj więcej…

, , ,

Sty
19

Uwodzić klienta za nos

Jak sprawić, aby klient wstąpił do sklepu po produkt, którego wcale nie zamierzał kupić? Okazuje się, że ogromne reklamy z napisem „przecena” to nie jedyne narzędzia manipulacji konsumentem. Czytaj więcej…

, , , ,

-->

Archive

Posts Tagged ‘feromony’

Lip
13

Zapachy emocji

Po wprowadzeniu zakazu palenia w miejscach publicznych, właściciele klubów, pubów i restauracji szukają nowych sposobów na dotarcie do klienta. Czy rozpylane tam zapachy mogą zwiększyć sprzedaż alkoholu i przyciągnąć więcej gości? Read more…

, , , ,

Cze
15

Letnie wybory Polaków

Nadchodzące lato to nie tylko okazja do odpoczynku i uzyskania pięknej opalenizny, ale też statystycznie większa szansa (i ryzyko) na przeżycie gorącego wakacyjnego romansu. Czy jesteśmy na to gotowi? Read more…

, , , , ,

Maj
12

Zapach krwii i boczku

Dzisiejszy rynek perfum to morze pomysłów. Produktów jest tak wiele, że aby zwrócić uwagę konsumenta – zapach musi się wyróżniać. Dlatego z każdym dniem powstają nowe, coraz dziwniejsze nuty zapachowe. Read more…

, , , , ,

Kwi
28

Majówka 2011 – co ze sobą zabrać?

Czekaliśmy na nią od sylwestra. Kiedy po długich zimowych miesiącach, wreszcie się zbliża, warto wykorzystać ją w stu procentach. Gdzie? To pewnie już wiemy, dlatego podpowiadamy, co ze sobą zabrać na zasłużony majowy odpoczynek. Read more…

, , , , ,

Kwi
18

Jak rozpocząć sezon letni?

Czy promienie słoneczne mogą zapobiegać próchnicy, a pocenie się przyciągać partnera i zwiększać libido? Wraz z nadejściem wiosny przyglądamy się zmianom, jakie co roku zachodzą w naszym organizmie. Read more…

, , , , ,

Mar
07

Kobiety są z Wenus… czyli „jak się porozumieć”?

Przy okazji Dnia Kobiet zastanawiamy się, z czego wynikają różnice płci w postrzeganiu seksu, prowadzeniu samochodu czy znaczeniu rocznic waszego związku? Read more…

, , , ,

Lut
10

O walentynkach słów kilka…

Masz już pomysł, jak spędzisz tegoroczne walentynki? Czy będzie to kolejny dzień, w którym „należy” kupić wylewające się z półek czekoladki – serduszka, pluszową maskotkę albo czerwoną różę, czy po prostu okazja do pobycia razem? Read more…

, , ,

Sty
19

Uwodzić klienta za nos

Jak sprawić, aby klient wstąpił do sklepu po produkt, którego wcale nie zamierzał kupić? Okazuje się, że ogromne reklamy z napisem „przecena” to nie jedyne narzędzia manipulacji konsumentem. Read more…

, , , ,