Archiwum

Archiwum słów kluczowych ‘design’

Kwi
26

Inspiracje MAGNAT Style

Zróżnicowana faktura, przestrzenne wzory, powłoki imitujące subtelne powierzchnie, soczyste barwy – tak mogą wyglądać dziś nasze wnętrza. Kolekcja oryginalnych systemów dekoracyjnych MAGNAT Style przenosi nas w świat niepowtarzalnych doznań estetycznych. Dzięki nim ściany nie muszą być już tylko białe i gładkie. Czytaj więcej…

, , , , , ,

Kwi
23

Branding w edukacji – „bo uczeń to nasz pan”

Spora część LO, gimnazjów czy podstawówek nie posiada żadnego systemu identyfikacji wizualnej, sprowadzając znak rozpoznawczy szkoły do portretu jej patrona. Dlaczego szkoły nie inwestują w systemy identyfikacji wizualnej? Jakie korzyści niesie za sobą kompleksowy SIW dla placówki edukacyjnej? Dlaczego już wkrótce będzie on niezbędny w każdej szkole?

„Chęć stworzenia atrakcyjnego wizerunku placówki edukacyjnej dotarła już do szkół średnich.” – opowiada Michał Zych, Dyrektor Zarządzający i współwłaściciel agencji kreatywnej Brandglow z Opola, która wykonała refreshing wizerunku dla miejscowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr II. „Coraz częściej szkoły typu LO czy technika zdają sobie sprawę z tego, że strategiczne podejście do budowania odpowiedniego wizerunku, połączone z odpowiednimi działaniami marketingowymi i PR to dla nich być albo nie być.”

„Chcieliśmy, aby nowy wizerunek pokazywał, ze szkoła jest otwarta na ludzi, którzy mają pomysł na siebie, a nawet jeśli go nie mają, na pewno znajdą go, stając się jej uczniem” – kontynuuje Marcin Gajos – Głównym elementem wizerunkowym stała się rzymska cyfra II. Przedstawiliśmy ją w takiej formie, że w połączeniu z wizerunkiem twarzy, symbolizujących różniących się od siebie uczniów, uzyskaliśmy buzie zadowolonych ludzi.”

Tworzenie brandu szkoły powinno jednak uwzględniać zarówno emocje uczniów, jak i ich rodziców, którzy często mają ogromny wpływ na wybór placówki. „Dlatego z jednej strony dobrze projektować markę otwartą, łamiącą bariery i kreatywną, z drugiej dającą poczucie bezpieczeństwa, rozwojową i innowacyjną. Marka wyrażająca takie emocje będzie z pewnością edukacyjną marką przyszłości.”- dodaje Zych.

Dodatkowe informacje:
Brandglow to studio kreatywne, oferujące kompleksowe usługi w zakresie brandingu i komunikacji wizualnej. Rozwiązania z zakresu projektowania graficznego, oferowane przez firmę, są połączeniem nowoczesnego dizajnu z niezbędną funkcjonalnością. Dotychczasowi klienci Brandglow: Zott Polska, Biuro Promocji Miasta Wrocławia, Samsung, Sorso, Wrocławski Park Wodny S.A., AB Finance, Uniwersytet Wrocławski, Biuro Promocji Miasta Opola, ZAK S.A.

Brand Glow
www.brandglow.pl
45-131 Opole
ul. Cygana 4

, , , , , ,

Kwi
20

Logo to nie wszystko

Potrzeba posiadania systemu identyfikacji wizualnej wśród zarządzających polskimi firmami często sprowadza się do zlecenia zaprojektowania lub odświeżenia logo. Tymczasem różnica między prostym projektem logo, a kompleksowo opracowaną linią wizerunkową jest ogromna. Czytaj więcej…

, , , ,

Kwi
06

Novotel się zmienia. Odkryj go na nowo!

Sieć hoteli Novotel w Polsce zaplanowała w bieżącym roku szereg modernizacji w swoich obiektach. Novotel to marka, która od początku swego istnienia kładzie nacisk na nowoczesność i innowacyjność swojego produktu; polskie hotele w najbliższych miesiącach przejdą gruntowne modernizacje dostosowujące je do standardów i wymagań tej sieci. Czytaj więcej…

, , , ,

Mar
30

Przyjazny świat finansów

Jak zachęcić firmę do skorzystania z oprogramowania w zakresie zarządzania finansami, stanami magazynowymi czy też sprawami kadrowymi? Rozwiązaniem może być ciekawy projekt graficzny dla aplikacji. Czytaj więcej…

,

Mar
12

Wiosenne nowości w BAGGI Design – kolekcja TAJEMNICZY OGRÓD

Wiosna za pasem, natura budzi się z zimowego snu, a wraz z nią budzą się nowe pomysły. Ciepły wiatr i słoneczne dni doskonale inspirują, by nie tylko uporządkować dom, ale także zmienić to i owo w aranżacji wnętrz. Czytaj więcej…

, , , , ,

Lis
14

Bezpieczne dziecko w nowoczesnym domu

Narodziny dziecka są dla młodych rodziców prawdziwą rewolucją. Zmiana trybu życia i przyzwyczajeń nie jest przecież tak łatwa. Jak poradzić sobie w tym wyjątkowym okresie, znajdując jednocześnie czas dla siebie? Przede wszystkim należy zająć się zadbaniem o bezpieczeństwo malucha. Wiedząc, że nic nie zagraża naszemu dziecku, łatwiej sprostamy codziennym obowiązkom i tym samym zyskamy cenne chwile relaksu. Czytaj więcej…

, , , , , ,

Lip
25

Hettich i REHAU wspierają młodych designerów

Pomysłowo, oryginalnie, ale też funkcjonalnie, takie kryteria musieli spełnić młodzi projektanci z całego świata biorący udział w konkursie International Design Award 2011 organizowanym przez firmy Hettich i REHAU. Czytaj więcej…

, , ,

-->

Archive

Posts Tagged ‘design’

Kwi
26

Inspiracje MAGNAT Style

Zróżnicowana faktura, przestrzenne wzory, powłoki imitujące subtelne powierzchnie, soczyste barwy – tak mogą wyglądać dziś nasze wnętrza. Kolekcja oryginalnych systemów dekoracyjnych MAGNAT Style przenosi nas w świat niepowtarzalnych doznań estetycznych. Dzięki nim ściany nie muszą być już tylko białe i gładkie. Read more…

, , , , , ,

Kwi
23

Branding w edukacji – „bo uczeń to nasz pan”

Spora część LO, gimnazjów czy podstawówek nie posiada żadnego systemu identyfikacji wizualnej, sprowadzając znak rozpoznawczy szkoły do portretu jej patrona. Dlaczego szkoły nie inwestują w systemy identyfikacji wizualnej? Jakie korzyści niesie za sobą kompleksowy SIW dla placówki edukacyjnej? Dlaczego już wkrótce będzie on niezbędny w każdej szkole?

„Chęć stworzenia atrakcyjnego wizerunku placówki edukacyjnej dotarła już do szkół średnich.” – opowiada Michał Zych, Dyrektor Zarządzający i współwłaściciel agencji kreatywnej Brandglow z Opola, która wykonała refreshing wizerunku dla miejscowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr II. „Coraz częściej szkoły typu LO czy technika zdają sobie sprawę z tego, że strategiczne podejście do budowania odpowiedniego wizerunku, połączone z odpowiednimi działaniami marketingowymi i PR to dla nich być albo nie być.”

„Chcieliśmy, aby nowy wizerunek pokazywał, ze szkoła jest otwarta na ludzi, którzy mają pomysł na siebie, a nawet jeśli go nie mają, na pewno znajdą go, stając się jej uczniem” – kontynuuje Marcin Gajos – Głównym elementem wizerunkowym stała się rzymska cyfra II. Przedstawiliśmy ją w takiej formie, że w połączeniu z wizerunkiem twarzy, symbolizujących różniących się od siebie uczniów, uzyskaliśmy buzie zadowolonych ludzi.”

Tworzenie brandu szkoły powinno jednak uwzględniać zarówno emocje uczniów, jak i ich rodziców, którzy często mają ogromny wpływ na wybór placówki. „Dlatego z jednej strony dobrze projektować markę otwartą, łamiącą bariery i kreatywną, z drugiej dającą poczucie bezpieczeństwa, rozwojową i innowacyjną. Marka wyrażająca takie emocje będzie z pewnością edukacyjną marką przyszłości.”- dodaje Zych.

Dodatkowe informacje:
Brandglow to studio kreatywne, oferujące kompleksowe usługi w zakresie brandingu i komunikacji wizualnej. Rozwiązania z zakresu projektowania graficznego, oferowane przez firmę, są połączeniem nowoczesnego dizajnu z niezbędną funkcjonalnością. Dotychczasowi klienci Brandglow: Zott Polska, Biuro Promocji Miasta Wrocławia, Samsung, Sorso, Wrocławski Park Wodny S.A., AB Finance, Uniwersytet Wrocławski, Biuro Promocji Miasta Opola, ZAK S.A.

Brand Glow
www.brandglow.pl
45-131 Opole
ul. Cygana 4

, , , , , ,

Kwi
20

Logo to nie wszystko

Potrzeba posiadania systemu identyfikacji wizualnej wśród zarządzających polskimi firmami często sprowadza się do zlecenia zaprojektowania lub odświeżenia logo. Tymczasem różnica między prostym projektem logo, a kompleksowo opracowaną linią wizerunkową jest ogromna. Read more…

, , , ,

Kwi
06

Novotel się zmienia. Odkryj go na nowo!

Sieć hoteli Novotel w Polsce zaplanowała w bieżącym roku szereg modernizacji w swoich obiektach. Novotel to marka, która od początku swego istnienia kładzie nacisk na nowoczesność i innowacyjność swojego produktu; polskie hotele w najbliższych miesiącach przejdą gruntowne modernizacje dostosowujące je do standardów i wymagań tej sieci. Read more…

, , , ,

Mar
30

Przyjazny świat finansów

Jak zachęcić firmę do skorzystania z oprogramowania w zakresie zarządzania finansami, stanami magazynowymi czy też sprawami kadrowymi? Rozwiązaniem może być ciekawy projekt graficzny dla aplikacji. Read more…

,

Mar
12

Wiosenne nowości w BAGGI Design – kolekcja TAJEMNICZY OGRÓD

Wiosna za pasem, natura budzi się z zimowego snu, a wraz z nią budzą się nowe pomysły. Ciepły wiatr i słoneczne dni doskonale inspirują, by nie tylko uporządkować dom, ale także zmienić to i owo w aranżacji wnętrz. Read more…

, , , , ,

Lis
14

Bezpieczne dziecko w nowoczesnym domu

Narodziny dziecka są dla młodych rodziców prawdziwą rewolucją. Zmiana trybu życia i przyzwyczajeń nie jest przecież tak łatwa. Jak poradzić sobie w tym wyjątkowym okresie, znajdując jednocześnie czas dla siebie? Przede wszystkim należy zająć się zadbaniem o bezpieczeństwo malucha. Wiedząc, że nic nie zagraża naszemu dziecku, łatwiej sprostamy codziennym obowiązkom i tym samym zyskamy cenne chwile relaksu. Read more…

, , , , , ,

Lip
25

Hettich i REHAU wspierają młodych designerów

Pomysłowo, oryginalnie, ale też funkcjonalnie, takie kryteria musieli spełnić młodzi projektanci z całego świata biorący udział w konkursie International Design Award 2011 organizowanym przez firmy Hettich i REHAU. Read more…

, , ,