Archiwum

Archiwum słów kluczowych ‘call center’

Lis
05

Telmon rozszerza współpracę z platformą n

Łódzka firma świadcząca usługi outsourcingu w zakresie telemarketingu i telesprzedaży rozpoczęła współpracę z ITI Neovision w maju tego roku. Dzięki pozytywnym wynikom kampanii testowej spółka zarządzająca platformą n powierzyła firmie Telmon kolejne akcje sprzedażowe. Czytaj więcej…

, , , ,

Paź
13

Interactive Intelligence wśród największych dostawców usług i oprogramowania

Firma Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, znalazła się na liście Software 500, obejmującej pięciuset największych dostawców usług i oprogramowania na świecie. Czytaj więcej…

, , ,

Wrz
30

Zmotywowany konsultant sprzedaje lepiej

Ciągłe zmiany kampanii, ofert, presja nagrywania każdej rozmowy, odpowiedzialność, a także wynagrodzenie często uzależnione od wyniku – bez dodatkowego motywowania i stworzenia czegoś „specjalnego” ciężko byłoby utrzymać pracowników. Czytaj więcej…

, , , ,

Sie
23

Telmon w najnowszym Magazynie Outsourcing&More

Najnowszy numer Magazynu „Outsourcing&More” wymienia w opublikowanym raporcie „Outsourcing procesów biznesowych w Łodzi” Telmon jako jedną z firm odpowiedzialnych za dynamiczny wzrost rozwoju branży outsourcingowej w tym regionie. Czytaj więcej…

, , , , , ,

Lip
15

Call center z ludzką twarzą

XXI wiek to czas panoszących się technologii, które są wszędzie i mają służyć usprawnianiu każdej możliwej sfery życia. Mamy telefony, komputery, Internet w komórkach, dostęp do kont bankowych 24 godziny na dobę, a w firmach skomplikowane systemy informatyczne, wspierające zarządzanie ludźmi i procesami biznesowymi. Czytaj więcej…

, , ,

Maj
23

Expander inwestuje w aktywny kontakt z klientem

Firma doradztwa finansowego Expander Advisors sp. z o.o. wdrożyła system komunikacji zunifikowanej Customer Interaction Center (CIC) Interactive Intelligence. Czytaj więcej…

, ,

Mar
22

Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń wdraża system IP Interactive Intelligence

Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń zakończyło pierwszy etap wdrożenia systemu komunikacji zunifikowanej CIC 3.0 firmy Interactive Intelligence. Czytaj więcej…

, ,

Mar
22

Universal Agent po CCW 2012 rozszerza współpracę zagraniczną

Podczas tegorocznych targów Call Center World w Berlinie Universal Agent promował polską gospodarkę pod hasłem „Poland a safe place for unsafe times” i przekonywał niemieckich przedsiębiorców do zlecania obsługi call center polskim firmom. Czytaj więcej…

, ,

-->

Archive

Posts Tagged ‘call center’

Lis
05

Telmon rozszerza współpracę z platformą n

Łódzka firma świadcząca usługi outsourcingu w zakresie telemarketingu i telesprzedaży rozpoczęła współpracę z ITI Neovision w maju tego roku. Dzięki pozytywnym wynikom kampanii testowej spółka zarządzająca platformą n powierzyła firmie Telmon kolejne akcje sprzedażowe. Read more…

, , , ,

Paź
13

Interactive Intelligence wśród największych dostawców usług i oprogramowania

Firma Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, znalazła się na liście Software 500, obejmującej pięciuset największych dostawców usług i oprogramowania na świecie. Read more…

, , ,

Wrz
30

Zmotywowany konsultant sprzedaje lepiej

Ciągłe zmiany kampanii, ofert, presja nagrywania każdej rozmowy, odpowiedzialność, a także wynagrodzenie często uzależnione od wyniku – bez dodatkowego motywowania i stworzenia czegoś „specjalnego” ciężko byłoby utrzymać pracowników. Read more…

, , , ,

Sie
23

Telmon w najnowszym Magazynie Outsourcing&More

Najnowszy numer Magazynu „Outsourcing&More” wymienia w opublikowanym raporcie „Outsourcing procesów biznesowych w Łodzi” Telmon jako jedną z firm odpowiedzialnych za dynamiczny wzrost rozwoju branży outsourcingowej w tym regionie. Read more…

, , , , , ,

Lip
15

Call center z ludzką twarzą

XXI wiek to czas panoszących się technologii, które są wszędzie i mają służyć usprawnianiu każdej możliwej sfery życia. Mamy telefony, komputery, Internet w komórkach, dostęp do kont bankowych 24 godziny na dobę, a w firmach skomplikowane systemy informatyczne, wspierające zarządzanie ludźmi i procesami biznesowymi. Read more…

, , ,

Maj
23

Expander inwestuje w aktywny kontakt z klientem

Firma doradztwa finansowego Expander Advisors sp. z o.o. wdrożyła system komunikacji zunifikowanej Customer Interaction Center (CIC) Interactive Intelligence. Read more…

, ,

Mar
22

Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń wdraża system IP Interactive Intelligence

Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń zakończyło pierwszy etap wdrożenia systemu komunikacji zunifikowanej CIC 3.0 firmy Interactive Intelligence. Read more…

, ,

Mar
22

Universal Agent po CCW 2012 rozszerza współpracę zagraniczną

Podczas tegorocznych targów Call Center World w Berlinie Universal Agent promował polską gospodarkę pod hasłem „Poland a safe place for unsafe times” i przekonywał niemieckich przedsiębiorców do zlecania obsługi call center polskim firmom. Read more…

, ,