Archiwum

Archiwum słów kluczowych ‘call center’

Mar
11

Telmon weźmie udział w II Spotkaniu Forum Call Center

19-21 marca 2013 odbędzie się kolejna, już druga edycja spotkania dla managerów, praktyków i ekspertów branży customer contact center, organizowanego przez Instytut Zarządzania Contact Center. W spotkaniu aktywny udział weźmie firma Telmon. Czytaj więcej…

,

Mar
06

Nie bójmy się nagrywania rozmów

Podczas kontaktu z telefonicznym biurem obsługi klienta standardem stało się już pytanie czy zgadzamy się na nagrywanie rozmowy w trosce o jakość obsługi klienta. Teraz firmy chcą iść krok dalej. Czy zapowiadana przez jeden z banków rejestracja audio-wideo zapisu pracy doradców to powód do niepokoju? Czytaj więcej…

, , ,

Lut
21

Alfavox weźmie aktywny udział w Call Center World 2013

Już za tydzień Alfavox przedstawi na międzynarodowym branżowym forum swoje flagowe rozwiązanie – alfa Video Contact Center. Firma będzie promować swój produkt wspólnie z niemieckim partnerem i dystrybutorem – firmą absolute.contacts GmbH, której siedziba mieści się w Monachium. Czytaj więcej…

, ,

Lut
18

Alfavox członkiem elitarnego Call Center Club w Niemczech

Na początku 2013 Alfavox został członkiem elitarnego niemieckiego Call Center Club. Do klubu dołączył razem ze swoim partnerem biznesowym z Monachium – firmą absolute.contacts. Czytaj więcej…

, ,

Lut
14

Jakość jest najważniejsza. Telmon rozszerza zakres działań Działu Monitoringu i Jakości Rozmów

Dział Monitoringu i Jakości Rozmów istnieje w Telmon od października 2012 roku. Nowa komórka organizacyjna rozpoczęła swoje działania od bieżących odsłuchów przeprowadzanych rozmów i kontroli profesjonalizmu rozmów, dziś poświęca również dużo uwagi indywidualnej pracy z konsultantami oraz szkoleniom nowych pracowników. Czytaj więcej…

,

Lis
29

Łódzki Telmon rekrutuje i powiększa liczbę stanowisk call center

W wyniku dynamicznego rozwoju Telmon – centrum outsourcingowe specjalizujące się w usługach z zakresu telemarketingu i telesprzedaży, powiększyło swoje call center o kolejne 18 stanowisk telemarketerskich. Czytaj więcej…

,

Lis
23

Alfavox stawia na rozwój i promuje alfa Video Contact Center

Firma Alfavox, dostawca zaawansowanych platform dla systemów telekomunikacyjnych klasy contact center, swoje flagowe rozwiązania pokazuje na wielu branżowych imprezach, zarówno w Polsce, jak i za granicą. W lutym zaprezentuje się podczas światowych targów call center w Berlinie. Czytaj więcej…

, ,

Lis
16

Nie taki telemarketer straszny

Około 100 nagrywanych rozmów dziennie, z gburami, wesołkami, złośnikami i mądralami lub takimi, którzy zostali „złapani” gdzieś w trudnej sytuacji podczas jazdy samochodem w deszczu, w środku kłótni z dzieckiem czy zwyczajnie w dzień, w którym boli głowa lub żołądek – przed takim rozmowami – „wyzwaniami” stają codziennie wszyscy konsultanci call i contact center w całym kraju. Czytaj więcej…

, , ,

-->

Archive

Posts Tagged ‘call center’

Mar
11

Telmon weźmie udział w II Spotkaniu Forum Call Center

19-21 marca 2013 odbędzie się kolejna, już druga edycja spotkania dla managerów, praktyków i ekspertów branży customer contact center, organizowanego przez Instytut Zarządzania Contact Center. W spotkaniu aktywny udział weźmie firma Telmon. Read more…

,

Mar
06

Nie bójmy się nagrywania rozmów

Podczas kontaktu z telefonicznym biurem obsługi klienta standardem stało się już pytanie czy zgadzamy się na nagrywanie rozmowy w trosce o jakość obsługi klienta. Teraz firmy chcą iść krok dalej. Czy zapowiadana przez jeden z banków rejestracja audio-wideo zapisu pracy doradców to powód do niepokoju? Read more…

, , ,

Lut
21

Alfavox weźmie aktywny udział w Call Center World 2013

Już za tydzień Alfavox przedstawi na międzynarodowym branżowym forum swoje flagowe rozwiązanie – alfa Video Contact Center. Firma będzie promować swój produkt wspólnie z niemieckim partnerem i dystrybutorem – firmą absolute.contacts GmbH, której siedziba mieści się w Monachium. Read more…

, ,

Lut
18

Alfavox członkiem elitarnego Call Center Club w Niemczech

Na początku 2013 Alfavox został członkiem elitarnego niemieckiego Call Center Club. Do klubu dołączył razem ze swoim partnerem biznesowym z Monachium – firmą absolute.contacts. Read more…

, ,

Lut
14

Jakość jest najważniejsza. Telmon rozszerza zakres działań Działu Monitoringu i Jakości Rozmów

Dział Monitoringu i Jakości Rozmów istnieje w Telmon od października 2012 roku. Nowa komórka organizacyjna rozpoczęła swoje działania od bieżących odsłuchów przeprowadzanych rozmów i kontroli profesjonalizmu rozmów, dziś poświęca również dużo uwagi indywidualnej pracy z konsultantami oraz szkoleniom nowych pracowników. Read more…

,

Lis
29

Łódzki Telmon rekrutuje i powiększa liczbę stanowisk call center

W wyniku dynamicznego rozwoju Telmon – centrum outsourcingowe specjalizujące się w usługach z zakresu telemarketingu i telesprzedaży, powiększyło swoje call center o kolejne 18 stanowisk telemarketerskich. Read more…

,

Lis
23

Alfavox stawia na rozwój i promuje alfa Video Contact Center

Firma Alfavox, dostawca zaawansowanych platform dla systemów telekomunikacyjnych klasy contact center, swoje flagowe rozwiązania pokazuje na wielu branżowych imprezach, zarówno w Polsce, jak i za granicą. W lutym zaprezentuje się podczas światowych targów call center w Berlinie. Read more…

, ,

Lis
16

Nie taki telemarketer straszny

Około 100 nagrywanych rozmów dziennie, z gburami, wesołkami, złośnikami i mądralami lub takimi, którzy zostali „złapani” gdzieś w trudnej sytuacji podczas jazdy samochodem w deszczu, w środku kłótni z dzieckiem czy zwyczajnie w dzień, w którym boli głowa lub żołądek – przed takim rozmowami – „wyzwaniami” stają codziennie wszyscy konsultanci call i contact center w całym kraju. Read more…

, , ,