Archiwum

Archiwum słów kluczowych ‘call center’

Sie
27

Nowa dyrektor operacyjna w Voice Contact Center z Grupy OEX

Od stycznia 2015 roku za zarządzanie działaniami operacyjnymi i obsługę klienta w należącej do Grupy OEX spółce Voice Contact Center odpowiada Ewa Czarnecka. Czytaj więcej…

,

Lis
08

Voice Contact Center obsługuje Centrum Telefoniczne Pacjenta Grupy Euromedic

Voice Contact Center należący do Grupy OEX – jednego z największych podmiotów na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, oferującego m.in. usługi z zakresu contact center – rozpoczyna współpracę z Grupą Euromedic. Czytaj więcej…

,

Cze
12

Praca w call center – stracony czas czy trampolina do kariery?

O tym jak trudna, niewdzięczna, niedoceniana i słabo opłacana jest praca telemarketera napisano już chyba wszystko. Czytaj więcej…

, ,

Kwi
04

Voice Contact Center: Branża finansowa coraz częściej korzysta z call center

Banki i instytucje ubezpieczeniowe w coraz szerszym zakresie posiłkują się wsparciem zewnętrznych call center. Czytaj więcej…

, ,

Sty
21

Outsourcing Star dla Voice Contact Center

Voice Contact Center – wchodzący w skład Grupy Outsourcing Experts – otrzymał nagrodę Outsourcing Star w kategorii Call i Contact Center. Czytaj więcej…

, ,

Kwi
18

Telmon otworzył nowy oddział w Toruniu

W Toruniu powstało nowe call center, w którym zatrudnienie może znaleźć do końca roku nawet 100 konsultantów telefonicznych. W działającym od 2011 roku oddziale Telmon w Łodzi pracuje już prawie 300 osób. Nowy oddział Telmon w Toruniu mieści się przy ulicy Szosa Chełmińska. Czytaj więcej…

Mar
25

Alfavox o nowościach w branży na Customer Contact Center 2013

19-21 marca 2013 firma Alfavox bierze udział w drugiej edycji spotkania dla managerów, praktyków i ekspertów branży customer contact center, organizowanego przez Instytut Zarządzania Contact Center. Tegoroczne Customer Contact Center 2013 odbywa się pod hasłem „najważniejsze wyzwania i trendy dla usług”. Czytaj więcej…

,

Mar
16

Alfavox zaprezentował alfa Video Contact Center podczas targów Call Center World 2013

W trakcie tegorocznych targów Call Center World w Berlinie Alfavox – wraz ze swoim niemieckim partnerem, firmą absolute.contacts – przedstawił branży swój najnowszy produkt – alfa Video Contact Center. Rozwiązanie zostało już wdrożone i docenione m.in. w Alior Sync. Czytaj więcej…

,

-->

Archive

Posts Tagged ‘call center’

Sie
27

Nowa dyrektor operacyjna w Voice Contact Center z Grupy OEX

Od stycznia 2015 roku za zarządzanie działaniami operacyjnymi i obsługę klienta w należącej do Grupy OEX spółce Voice Contact Center odpowiada Ewa Czarnecka. Read more…

,

Lis
08

Voice Contact Center obsługuje Centrum Telefoniczne Pacjenta Grupy Euromedic

Voice Contact Center należący do Grupy OEX – jednego z największych podmiotów na rynku nowoczesnych usług biznesowych w Polsce, oferującego m.in. usługi z zakresu contact center – rozpoczyna współpracę z Grupą Euromedic. Read more…

,

Cze
12

Praca w call center – stracony czas czy trampolina do kariery?

O tym jak trudna, niewdzięczna, niedoceniana i słabo opłacana jest praca telemarketera napisano już chyba wszystko. Read more…

, ,

Kwi
04

Voice Contact Center: Branża finansowa coraz częściej korzysta z call center

Banki i instytucje ubezpieczeniowe w coraz szerszym zakresie posiłkują się wsparciem zewnętrznych call center. Read more…

, ,

Sty
21

Outsourcing Star dla Voice Contact Center

Voice Contact Center – wchodzący w skład Grupy Outsourcing Experts – otrzymał nagrodę Outsourcing Star w kategorii Call i Contact Center. Read more…

, ,

Kwi
18

Telmon otworzył nowy oddział w Toruniu

W Toruniu powstało nowe call center, w którym zatrudnienie może znaleźć do końca roku nawet 100 konsultantów telefonicznych. W działającym od 2011 roku oddziale Telmon w Łodzi pracuje już prawie 300 osób. Nowy oddział Telmon w Toruniu mieści się przy ulicy Szosa Chełmińska. Read more…

Mar
25

Alfavox o nowościach w branży na Customer Contact Center 2013

19-21 marca 2013 firma Alfavox bierze udział w drugiej edycji spotkania dla managerów, praktyków i ekspertów branży customer contact center, organizowanego przez Instytut Zarządzania Contact Center. Tegoroczne Customer Contact Center 2013 odbywa się pod hasłem „najważniejsze wyzwania i trendy dla usług”. Read more…

,

Mar
16

Alfavox zaprezentował alfa Video Contact Center podczas targów Call Center World 2013

W trakcie tegorocznych targów Call Center World w Berlinie Alfavox – wraz ze swoim niemieckim partnerem, firmą absolute.contacts – przedstawił branży swój najnowszy produkt – alfa Video Contact Center. Rozwiązanie zostało już wdrożone i docenione m.in. w Alior Sync. Read more…

,