Home » Technologie » Grayling wprowadza GCore – narzędzie wspierające zarządzanie ochroną reputacji marki
Mar
01

Grayling, globalna sieć komunikacyjna, wprowadza na rynek „The Advantage Series” – narzędzie, pozwalające zmierzyć się z problemami związanymi z ochroną reputacji marki, zmianami regulacji prawnych, czy też wyzwaniami komunikacyjnymi, jakim organizacje muszą stawiać czoła każdego dnia.

Pierwsza część „The Advantage Series” jest poświęcona ochronie reputacji marki, możliwościom ograniczenia ryzyka oraz wykorzystania szans na rynku. Firma Grayling dzięki nowemu i unikalnemu narzędziu, jakim jest GCore będzie wspierać swoich klientów w tym obszarze.

GCore pozwala na monitorowanie Google i innych wyszukiwarek internetowych w celu oceny widoczności danej marki oraz analizy publikowanych treści, co pozwala na zidentyfikowanie potencjalnych obszarów ryzyka i szans dalszego rozwoju. Dla przykładu, GCore można wykorzystać do oceny skali możliwości dla marki mobilnego portfela, która chce być kojarzona z bezpieczeństwem i łatwością użycia. Dodatkowo, narzędzie przeprowadzi analizę konkurencji oraz zidentyfikuje najbardziej efektywny i najczęściej publikowany przekaz, pojawiający się na początku listy wyników wyszukiwarki. Umożliwi to przygotowanie strategii dotyczącej publikowanych treści, precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, optymalizację planów komunikacji oraz stworzenie modeli pomiaru
i oceny kampanii.

Dokument PDF, który można pobrać ze strony Grayling.pl pozwala na badanie reputacji marki zarówno pod kątem szans, jak i zagrożeń. Post na ten temat pojawi się niedługo na naszym blogu.

Ostatnio Grayling miał szansę wykorzystać GCore do analizy obecności marek ośmiu wiodących producentów telefonów komórkowych. Miało to miejsce podczas Mobile World Congress 2016 (#MWC16), który odbył się w ubiegłym tygodniu w Barcelonie. Wyniki analizy, które wkrótce zostaną opublikowane na blogu Grayling, wykażą m.in. stopień wzajemnego oddziaływania wyszukiwań zarówno w strefie mediów społecznościowych, jak i tradycyjnych, oraz jak zmieniały się wyniki wyszukiwania marek w trakcie omawiania poszczególnych tematów Kongresu, w tym 5G, internetu rzeczy oraz smart home.


Komentarz Klary Banaszewskiej, Zastępcy Dyrektora Generalnego Grayling Poland:
„Marki latami pracują na swoją reputację, którą można zniszczyć w jednej chwili. Większość organizacji doskonale zdaje sobie z tego sprawę, jednak niewiele z nich stara się przeciwdziałać potencjalnym skutkom zagrożeń, aby poprzez ich identyfikację podjąć odpowiednie kroki w celu minimalizacji ryzyka. Nasze nowe narzędzie GCore pozwala na inteligentne zarządzanie ryzykiem
i ochronę reputacji marki poprzez ocenę sytuacji i możliwość zaplanowania najskuteczniejszej strategii”.

GCore to podstawa oferty Grayling dotyczącej ochrony reputacji marki, która jest uzupełnieniem oferty z obszaru PA, PR i zarządzania kryzysowego.

Kolejnym autorskim narzędziem Grayling, które wspiera ochronę reputacji marki jest Storm – narzędzie służące do symulacji kryzysów w internecie w czasie rzeczywistym. Pozwala ono na przetestowanie możliwych scenariuszy kryzysowych. Klienci mogą wcielić się w role poszczególnych osób zaangażowanych w proces komunikacji kryzysowej.

„Podsumowując, autorskie narzędzia Grayling służące do wspierania zarządzania reputacją marki mogą pomóc organizacjom z różnych sektorów chronić reputację i rozwijać marki dzięki identyfikacji szans, jakie oferuje rynek” – dodała Klara Banaszewska.

O Grayling
Grayling (@GraylingPL) opracowuje innowacyjne, zintegrowane rozwiązania komunikacyjne, które stanowią wymierną korzyść dla klientów firmy. Firma jest częścią globalnej sieci, która prowadzi interdyscyplinarne działania na arenie międzynarodowej.
Grayling jest częścią międzynarodowej grupy doradczej Huntsworth plc (www.huntsworth.com).

Strona Grayling: www.grayling.pl
Profil na Facebooku: facebook.com/graylingpoland

Profil Grayling Poland na Twitterze: twitter.com/graylingpl

Add reply

You must be logged in to post a comment.