Home » Biznes, Internet, Marketing internetowy » Divante wspiera Solar w ekspansji na rynek niemiecki
Lis
08

Spółka Divante z Grupy OEX, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach dla e-commerce, pomogła jednej z najbardziej popularnych odzieżowych marek w Polsce w uruchomieniu niemieckojęzycznej wersji internetowego kanału sprzedaży.

W ramach projektu Divante zapewniło spółce Solar kompleksowe usługi z zakresu IT, UX oraz emarketingu.

Działania realizowane przez Divante polegały na dostosowaniu sklepu online marki Solar do specyfiki niemieckiego rynku oraz tamtejszych uwarunkowań prawnych. W tym celu spółka z Grupy OEX przeprowadziła audyt sektora, w tym analizę czołowej konkurencji. Następnie serwis e-commerce Solar został zoptymalizowany pod kątem oczekiwań niemieckich konsumentów.
Uruchomienie projektu zostało połączone ze startem akcji marketingowej skierowanej do nowych klientów, mającej na celu promocję marki oraz aktywizację sprzedaży. Wdrożenie technologiczne zostało oparte na silniku Prestashop, na którym marka Solar rozwija swój e-sklep. Jednocześnie rozbudowano integrację serwisu z systemem Navision.

Uruchomienie internetowego kanału sprzedaży w Niemczech jest kolejnym etapem rozwoju firmy Solar. Wchodząc na nowy, wymagający rynek przykładaliśmy dużą wagę do użyteczności naszej witryny. Dziś to jeden z kluczowych warunków decydujących o sukcesie e-sklepu, dlatego zdecydowaliśmy się skorzystać ze wsparcia Divante, które specjalizuje się w tej dziedzinie – powiedziała Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company SA.

W najbliższym czasie internetowy sklep marki Solar uzyska certyfikat Trusted Shops, który potwierdza, że serwis spełnia wysokie standardy jakościowe. Prace realizowane przez zespół Divante były skoordynowane z działaniami firmy zewnętrznej, która odpowiadała za oprawę graficzną sklepu.

Wyzwaniem w tym projekcie było dostosowanie prężnie działającego w Polsce sklepu internetowego Solar do rynku niemieckiego, zarówno pod kątem użyteczności, jak i wymogów prawnych. Razem z klientem wdrożyliśmy narzędzia, dzięki którym możemy skuteczniej monitorować efekty naszej pracy, mające na celu zwiększenie sprzedaży – mówi Anna Lankauf, UX Designer w Divante.

Jednocześnie dla polskiego e-sklepu firmy Solar Divante przeprowadziło pełną konfigurację techniczną i biznesową analityki internetowej, pozwalającą na skuteczny monitoring i optymalizację wyznaczonych wspólnie KPI. Obecnie obie strony kontynuują współpracę w zakresie marketingu efektywnościowego.

Niemiecka wersja e-sklepu marki Solar jest dostępna na stronie: http://www.solar-company.com.pl/de/shop/kollektion/
Divante zrealizowało już kilkanaście zagranicznych projektów e-commerce. Jednym z nich było stworzenie internetowego kanału sprzedaży dla SPIELE MAX, lidera branży artykułów dziecięcych, działającego na rynku w Niemczech.

, ,

Comments are closed.