Home » Gadżety, Konkursy » Podejmij wyzwanie z Marcinem Prokopem i marką Halls
Maj
12

Podejmij wyzwanie” – takim hasłem pobudza nas do działania Marcin Prokop w promocji konsumenckiej marki Halls. Akcja jest kontynuacją ubiegłorocznej kampanii promującej nowe pozycjonowanie marki „Weź głęboki oddech. Podejmij wyzwanie”.

Promocja konsumencka rozpoczęła się 1 kwietnia i potrwa do połowy maja. Na dedykowanej stronie halls.pl”>www.halls.pl trwają Wielka loteria i Konkurs składający się z Zadania specjalnego oraz Quizu. Ambasadorem i twarzą akcji został Marcin Prokop.

„Myślę, że nikt inny nie ma tak dużej wiarygodności w tym, żeby zachęcać Polaków do podejmowania wyzwań jak Marcin Prokop. Pomaga on uczestnikom programów talent show, które prowadzi, zmierzyć się z zadaniem konkursowym, wziąć „głęboki oddech” przed wyjściem na scenę – uzasadnia Małgorzata Chojnacka, Brand Manager marki Halls, Kraft Foods Polska. – Ta idea doskonale wpisuje się w pozycjonowanie marki. Chcemy, aby dzięki cukierkom Halls konsumenci łatwiej i z większym entuzjazmem podejmowali codzienne wyzwania. Halls wierzy, że w każdej sytuacji możemy wydobyć z siebie dodatkową siłę, by osiągać więcej. Potrzebujemy jedynie determinacji, wewnętrznej energii, czyli złapać głęboki oddech i skoncentrować się na zadaniu i iść dalej”.

Podejmij wyzwanie Marcina Prokopa

Halls przygotował dla konsumentów internetowy konkurs, w którym co tydzień Marcin Prokop zaprasza do wykonania nowego Zadania specjalnego. Przez 6 kolejnych tygodni (zwanych edycjami) na stronie halls.pl pojawiać się będzie nowe, wymagające kreatywności i zaangażowania wyzwanie, do którego podjęcia Marcin Prokop zachęci zabawnym filmikiem. Każde zadanie będzie miało jednego zwycięzcę, który otrzyma iPada Retina oraz iPhone’a 5.

1 edycja (7-13.04), zadanie: zaśpiewaj „100 lat”, jakiego jeszcze nie było. Nagraj i prześlij swoją wersję piosenki „100 lat”.
2 edycja (14-20.04), zadanie: zrób dobre pierwsze wrażenie! Przygotuj kolaż z 5 zdjęć, wyrażających ciebie.
3 edycja (21-27.04), zadanie: wykorzystując 160 znaków opisz swoją podróż marzeń.

4 edycja (28.04-4.05), zadanie: pokaż, jak robisz to po swojemu! Pokaż jak robisz coś przydatnego z rzeczy niepotrzebnych. Wgraj 2 zdjęcia: przed Twoim działaniem i po nim!
5 edycja (5-11.05), zadanie: pokaż, czym jest dla ciebie sport! Prześlij nam 1 zdjęcie, pokazujące, czym jest dla ciebie sport.
6 edycja (12-18.05), zadanie: pokaż, jak czujesz rytm! Nagraj i prześlij nam film ze swoim tańcem.

Dodatkowo, na stronie znajduje się Quiz tematyczny. Ten, kto udzieli najwięcej prawidłowych odpowiedzi i zrobi to najszybciej, ma szansę zdobyć iPod Shuffle. Do wygrania 15 gadżetów tygodniowo.

Konkursy rozpoczęły się 7 kwietnia i będą trwać do 18 maja.

Szczegółowe regulaminy znajdują się na stronie www.halls.pl.

1 kwietnia br. na dedykowanej stronie www.halls.pl rozpoczęła się także Wielka loteria, w której codzienne losowanych jest 15 iPodów Suffle. Wystarczy kupić i zachować opakowanie cukierków Halls, a następnie zarejestrować się na stronie. 1 opakowanie to 1 los w loterii. Akcją promocyjną są objęte wszystkie smaki Halls, które zakupione zostały w dniu 1 kwietnia br. Loteria twa do 12 maja.

Wsparcie marketingowe

Akcja Halls wsparta jest kampanią promocyjną z udziałem Marcina Prokopa w Internecie, TV oraz na You Tube. Na jej potrzeby JWT Warszawa oraz dom produkcyjny Film Produkcja przygotowały dedykowany 15-sekundowy spot reklamowy z udziałem gwiazdy, emitowany od 1 do 30 kwietnia br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, tj. TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych Discovery i At Media. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, za działania PR – Alert Media.

Na potrzeby kampanii powstała dedykowana strona internetowa www.halls.pl.

Comments are closed.