Home » Biznes, Z agencji PR » Udany debiut agencji Idea PR
Lut
26

Udany debiut agencji Idea PR

Pod koniec minionego roku w Warszawie powstała nowa agencja public relations – Idea PR. Jej założycielkami są Julita Pastuszka oraz Katarzyna Engel.

Z początkiem lutego br. do portfolio firmy dołączyło dwóch nowych Klientów – sklep internetowy z artykułami dla dzieci i rodziców Mamissima.pl oraz warszawska restauracja Akademia Smaku.

Od października 2011 r. agencja odpowiada ponadto za kompleksową obsługę PR sklepów Zapach Domu, dystrybuujących świece zapachowe i akcesoria amerykańskiej marki Yankee Candle. Idea PR ma do tej pory na koncie również realizację projektu dla firmy organizującej seminaria finansowe – Invest Succes.

Do głównych obszarów działań agencji należą: kompleksowa obsługa public relations, w tym brand PR, media relations i digital PR oraz działania w social mediach, event management i marketing. Agencja zajmuje się również planowaniem i zakupem mediów, cross-marketingiem i  działaniami z zakresu CSR.

, , , , , , ,

Comments are closed.