Home » Reklama i promocja » 7 Days Double – podwójnie smaczne rogale w nowej odsłonie
Wrz
09

25 sierpnia rozpoczęła się nowa odsłona kampanii wizerunkowej rogala 7 Days Double. Jej celem jest promocja nowej kategorii croissantów 7 Days – Double oraz zwiększenie sprzedaży rogali 7 Days. Bohaterami kampanii są dobrze znane postacie: Nadzienie Kakaowe i Mąka z Margaryną oraz laska Wanilii i Wiśnia.

Główną grupą docelową kampanii jest młodzież w wieku 13 – 18 lat. Kampania obejmuje telewizję, kino i intensywne działania w internecie. 72% grupy docelowej zobaczy reklamę
jeden raz, a 53% trzy razy. Kampania telewizyjna potrwa od 25 sierpnia do 8 listopada (m.in. w stacjach: Polsat, MTV, VIVA, VH1, Comedy Central, Eska TV, Rebel TV, 4funTV, Fox Life, Hyper, Extreme Sports), a kinowa, w sieci Nam i Multikino, od  16 września do połowy października.

Działania reklamowe  wspierane są aktywnością w wiodących portalach internetowych (wp.pl, gazeta.pl, gadu gadu, poszkolne.pl, wrzuta.pl, eska.pl).  W trakcie kampanii zostanie również wykorzystany potencjał nowych mediów. Na stronie 7days.plznajdzie się bezpośrednie przekierowanie do serwisów społecznościowych, takich jak Facebook i Blip, gdzie prowadzone będą działania związane z kampanią.

– Poprzednie edycje kampanii 7 Days miały bardzo dobre wyniki, a jej bohaterowie są rozpoznawalni przez konsumentów naszych przekąsek. Mamy nadzieję, że nowe odcinki przygód naszych bohaterów spotkają się z jeszcze większą sympatią odbiorców – mówi Alina Baniecka, dyrektor Marketingu Chipita Polska.

Kreację wykorzystaną w kampanii opracowała Agencja G7. Filmy reklamowe zanimowało studio Platige Image. Za  strategię i  działania w internecie odpowiada Media Direction Digital oraz Red Mobile. Zakupem mediów zajmuje się Media Direction OMD.

 

Comments are closed.