Home » Styl życia » 7 Days Challenge na Shoot Out 2011
Lip
13

7 Days Challenge na Shoot Out 2011

W weekend 16 – 17 lipca w Warszawie odbędzie się druga edycja turnieju koszykówki ulicznej Shoot Out. Zawody zostaną rozegrane na boiskach przy ulicy Smolnej 30 (XVIII LO im. Jana Zamoyskiego). Impreza rozpocznie się w sobotę o godzinie 10:00. 7 Days jest jednym ze sponsorów tego wydarzenia.

 Mecze turniejowe zostaną rozegrane w formule streetball (na jeden kosz, trzy osobowe drużyny i jeden rezerwowy). Zawodnicy mogą wystąpić w jednej z trzech kategorii:

  • Girls Only (bez podziału na kategorie wiekowe)
  • Junior (osoby niepełnoletnie)
  • Open (osoby pełnoletnie)

 Rozgrywki będą podzielone na mecze fazy grupowej, fazy play off i finał. Trzy najlepsze drużyny w każdej z kategorii zdobędą atrakcyjne nagrody rzeczowe.

 W trakcie trwania turnieju rozegrany zostanie 7 Days Challenge. W jego skład wejdą trzy konkursy:

  • Slam Dunk Contest (konkurs wsadów do kosza) 
  • 7 Days Big Shot (rzut z połowy boiska)
  • 7 Days Skills Chalenge (bieg z piłką na czas i rzut do kosza)

 Sponsorem nagród w 7 Days Challenge jest firma Chipita Poland, producent rogalików
7 Days.

 Zgłoszenia do udziału w turnieju odbywają się drogą elektroniczną, poprzez specjalny formularz znajdujący się na stronie shootout.pl w zakładce Zapisy.

 W pierwszej edycji Shoot Out w 2010 roku wzięło udział 65 drużyn – w sumie 260 zawodników.

Chipita Poland działa w Polsce od 1999 roku. Firma ma nowoczesną piekarnię  w Tomaszowie Mazowieckim, zatrudnia 600 osób. Główne marki to 7 Days i Chipicao, których produkty można kupić w sklepach detalicznych oraz supermarketach
i hipermarketach w całej Polsce.

Partnerzy turnieju: UM Warszawa, Koleje Mazowieckie, Fundacja Marcina Gortata MG13, You Think – park pomysłów, JBL, Soundcraft.

Sponsorzy turnieju: 7 Days, Emofix, Oshee,  Skillsy, Spalding, Noodle w Pudle.

Patroni medialni: Radio Eska, 4 Fun TV, Magazyn MVP, Portal dla studenta.pl, Probasket.pl, Zawsze Po Pierwsze, Speedballin.pl.

 
Agencja 21

Comments are closed.