Home » Kulinaria » Wielka uczta w KFC – Nowy Zinger Box już w ofercie
Maj
09

Sieć restauracji KFC poszerza ofertę popularnych BIG BOX’ów – w menu restauracji pojawił się nowy zestaw ZINGER BOX. To dobra wiadomość dla naprawdę głodnych fanów marki – zestaw został powiększony, przy niezmienionej cenie. Nową ofertę wspiera kampania telewizyjna i działania na fan page’u marki, w oryginalny sposób łączące rzeczywistość wirtualną z akcjami prowadzonymi w restauracjach. Do wygrania aż 20 konsol Xbox 360!

„BIG BOXY od chwili wprowadzenia ich do naszej oferty należą do ulubionych pozycji w menu KFC.” – mówi Marta Skrzypczak, Jr Brand Manager KFC. „Zawsze jednak uważnie wsłuchujemy się w uwagi naszych fanów i chętnie modyfikujemy naszą ofertę, tak by jeszcze lepiej odpowiadała ich oczekiwaniom. Stąd powiększenie dotychczasowych zestawów, zachowanie tej samej ceny i urozmaicenie ich oferty o nowy ZINGER BOX, z bardzo popularną wśród naszych gości kanapką Zinger.”

Oferta BOXÓW dostępna jest obecnie w trzech wariantach:

ZINGER BOX – nowy zestaw, w skład którego wchodzi kanapka ZINGER, 5 pikantnych skrzydełek Hot Wings, duże frytki oraz napój z darmową dolewką
Classic Box – zestaw obecny w ofercie, teraz z powiększoną porcją frytek oraz dwoma dodatkowymi skrzydełkami Hot Wings zamiast sałatki Coleslaw
Twister Box – zestaw obecny w ofercie, także z powiększoną porcją frytek oraz dwoma dodatkowymi skrzydełkami Hot Wings zamiast sałatki Coleslaw.
Cena Big Boxów pozostała bez zmian i wynosi 19,99zł.

Nowa promocja w KFC to również oryginalna zabawa i szansa na atrakcyjne nagrody dla wszystkich fanów KFC zrzeszonych na fan page’u marki, którzy do 6 czerwca mogą brać udział w konkursie „Odbierz XBOXA za ZINGER BOXA”. Wystarczy uważnie obserwować pojawiające się na fan page’u wskazówki, dotyczące lokalizacji restauracji KFC, w której „ukryta” została jedna z dwudziestu konsol Xbox 360. Nagrodę za każdym razem będzie mogła odebrać osoba, która odgadnie, gdzie znajduje się dana restauracja i pojawi się w niej jako pierwsza o określonej godzinie, kupując zestaw ZINGER BOX.

Spoty promujące kampanię wyświetlane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, TVN, w kanałach tematycznych Polsatu i TVN, At Media oraz Discovery.

Autorem adaptacji spotu telewizyjnego oraz materiałów POS jest agencja Red8 Advertising. Konkurs przygotowany zostały przez dział marketingu marki KFC. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Direction. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.

Solski Burson-Marsteller

Comments are closed.