Home » Reklama i promocja » Promocja wiosennych ramówek na nośnikach Cityboard Media
Mar
23

Tradycyjnie w marcu zostały przedstawione nowe ramówki trzech największych graczy telewizyjnych. Polsat, TVN i TVP przedstawiły swoje nowości programowe na nośnikach Cityboard Media.

 Z początkiem marca na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania telewizji TVN. Prowadzona jest na wielkoformatowych sieciowych nośnikach reklamy zewnętrznej o powierzchni 6×3 m oraz 12×4 m. Nowości antenowe to zarówno seriale jak i bardzo popularne programy typu talent-show. Najciekawszymi propozycjami są X-Factor, który największą popularność zdobył na Wyspach Brytyjskich oraz serial  „Przepis na życie”, do którego scenariusz napisała Agnieszka Pilaszewska (znana z roli Aliny Krawczyk w “Miodowych latach”).

Programy tej samej kategorii promuje w kampanii zewnętrznej Polsat, który również wykorzystał możliwości, jakie daje reklama zewnętrzna. Wiosna 2011 na antenie Polsatu minie śpiewająco, ale nie zabraknie również nowych seriali. W sobotnie wieczory stacja pokaże nowy talent show „Tylko muzyka. Must be the music”, w którym o wygraną powalczą najbardziej utalentowani muzycznie ludzie w Polsce. Poczynania ich śledzić i oceniać będzie jury w składzie: Kora, Elżbieta Zapendowska, Adam Sztaba i Wojtek „Łozo” Łozowski z zespołu Afromental. Od poniedziałku do piątku widzowie będą mogli śledzić losy bohaterów nowego serialu „Linia życia”. Akcja serialu toczy się w Trójmieście, a scenariusz opowiada o losach czterech rodzin.

Ciekawe propozycje dla wielbicieli seriali przygotowała także TVP. Wśród trzech nowych popozycji każdy znajdzie coś dla siebie. Kampania outdoorowa na nośnikach Cityboard Media dwóch z trzech  produkcji („1920. Wojna i miłość” oraz „Instynkt”) ruszyła w połowie lutego . W obydwu przypadkach kreacja kampanii wykorzystuje wizerunek głównych bohaterów. Produkcja „1920. Wojna i miłość” w reżyserii Macieja Migasa opisuje jeden z najważniejszych okresów w dziejach Polski – walkę o niepodległość w 1920 r. Natomiast „Instynkt” to serial kryminalny. W główną postać komisarz Anny Oster wcieliła się Danuta Stenka.

Promocja trzeciej produkcji pt. „Chichot losu” ruszyła 25 lutego. W projekcie graficznym użyto wizerunków Marty Żmudy-Trzebiatowskiej, Natalii Keber i Jakuba Jankiewicza. Hasło promocyjne „Jedna chwila zmieni jej życie”, odnosi się do przewrotności losu i wewnętrznej przemiany głównej bohaterki. Scenariusz serialu oparto na motywach powieści Hanki Lemańskiej.

TVP, jak pozostałe stacje telewizyjne, przygotowała dla swoich widzów również program rozrywkowy. Kampania programu rozrywkowego „Bitwy na Głosy” wystartowała 14 lutego i wykorzystuje dwa layouty prezentujące gwiazdy programu w roli gladiatorów. Na plakatach, które pojawiły się na nośnikach Cityboard Media wykorzystano wizerunek Haliny Młynkovej, Nataszy Urbańskiej, Piotra Kupichy i Macieja Miecznikowskiego.

Popularność reklamy zewnętrznej wynika z możliwości, jakie dają nośniki outdoorowe. Duża powierzchnia ekspozycyjna oraz starannie przemyślana lista lokalizacji zapewniają wysoką częstotliwość kontaktu, a co za tym idzie przekaz reklamowy łatwiej zapada w pamięć. Efektywność reklamy zewnętrznej na rynku polskim jest uzależniona od wiedzy na temat ilości osób mających kontakt z reklamą zewnętrzną, miejsca ich zamieszkania i  przemieszczania się oraz miejsc będących obiektem ich zainteresowania. Cityboard Media dysponuje narzędziami dostarczającymi takich informacji, dzięki czemu planowanie kampanii jest procesem skutecznym i efektywnym.

Cityboard Media

Comments are closed.