Home » Kampanie, Reklama i promocja » Oreo i Clara Veritas promowane w sieciach Kolportera
Mar
31

W dwóch sieciach własnych Kolportera – salonikach prasowych i salonach Top-Press – przez cały kwiecień br. będzie trwała akcja promująca ciasteczka Oreo oraz kredki kosmetyczne Clara Veritas.

Produkowane przez Kraft Foods ciasteczka Oreo są umieszczone na ekspozytorze nad kasą fiskalną, a specjalny plakat informuje o ich promocyjnej cenie – 2,89 zł. W równie widocznym dla klientów saloników prasowych i Top-Pressów miejscu, na ladzie obok kasy, znajduje się bilonownica z kredkami do oczu Clara Veritas, firmy Luxor. Kredki, w kolorach czarny, biały i brązowy, oferowane są w dwóch cenach – 6,95 i 10,95 zł.

– Podobne akcje promocyjne na ekspozytorach i bilonownicach prowadzimy w punktach sprzedaży naszych sieci od kwietnia 2010 roku – mówi Piotr Lech z Departamentu Sieci Własnej Kolportera. – Producenci sprawdzają dzięki temu, jak duże jest zainteresowanie klientów ich wyrobami. Do tej pory testowaliśmy w ten sposób kabanosy i kilka rodzajów słodyczy.

Do sieci własnych Kolportera należy ponad 800 saloników prasowych oraz ponad 50 salonów Top-Press. Akcja promująca ciasteczka Oreo i kredki kosmetyczne Clara Veritas odbywa się we wszystkich punktach sprzedaży.

Biuro Prasowe Kolportera

, , , , , , , , , ,

Comments are closed.